Underworld Ascendant har släppts på Steam – till mångas besvikelse

Robot
Underworld Ascendant har släppts på Steam – till mångas besvikelse
Releasehästryttare

Såg en streamare spela detta och han hade grymma fps problem.

Medlem

Ogillar stelheten när man går i såna spel eller att man vaggar fram å tillbaks som efter ett gäng fernet på lokala puben.
Fast de hade kanske varit höjdare som VR men krävt kanske lite mer av studion...

Medlem

Nooo! Jag såg ju fram emot detta 😭 Snälla SNÄLLA misslyckas inte med System Shock 3!!

Medlem

Tycker det ser trevligt ut. Får se om man orkar testa.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Misslyckas System Shock 3 kan man säkert dra slutsatsen att Spector borde hitta en annan sysselsättning.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

eld
Medlem
Skrivet av Banzeken:

Misslyckas System Shock 3 kan man säkert dra slutsatsen att Spector borde hitta en annan sysselsättning.

Jag tror inte han är så involverad som de vill få det att låta som, eller har så mycket inflytelse över hur produkten skapas.

Tyckte det nästan såg ut som "Arx Fatalis". Någon som minns det spelet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

eld
Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Tyckte det nästan såg ut som "Arx Fatalis". Någon som minns det spelet?

Ja! helt fantastiskt! Jag har för mig att de försökte få tag på ultima underworld licensen när de gjorde det spelet, men i brist på det kallade det för arx fatalis. Man kan hitta en hel del likheter mellan de två världarna.

De gjorde ju även en spirituell successor till systemshock i Prey också, och har Harvey Smith som jobbade på looking glass och vart lead designer på deus ex!

Till skillnad från detta spel så vart dock arx fatalis faktiskt bra.

phi
Medlem

Första spelet som jag backat på Kickstarter som jag blivit väldigt missnöjd med. Nåja, något ska väl vara det första.

Det var riktigt kasst om jag ska vara helt ärlig.

Medlem
Skrivet av phi:

Första spelet som jag backat på Kickstarter som jag blivit väldigt missnöjd med. Nåja, något ska väl vara det första.

Det var riktigt kasst om jag ska vara helt ärlig.

Urgh, man hoppades ju på det bästa. :/


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg en streamare spela detta och han hade grymma fps problem.

Inga problem att ligga på 100+ här, dock streamar jag ju inte samtidigt

Men det var ju inte direkt ett spel man "sögs in" i. Ska väl ge det ordentligare chans när vi är mitt i flytten och väntar på fiberinstallationen..

1
Skriv svar