Pokémon Let’s Go Eevee & Pikachu har redan hackats

Robot
Pokémon Let’s Go Eevee & Pikachu har redan hackats

Spelet har heller ingen fuskupptäckning online.

#fusk, #nintendo-switch, #pokemon


Skribent

Uppdaterad bild:


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Nintendo känns över lag lite naiva när det kommer till hackning och internet. De märker att deras spel inte bara köps av harmlösa barn, men ändå känns det som att de tror det. I alla fall ibland.

De måste också skapa robusta system, inte bara tro att ingen letar efter hål och svagheter i deras spel och Konsoler.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Folk blir arga på internet för mindre saker men när det kommer till Nintendo är allt förlåtet så länge det fixas.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Folk blir arga på internet för mindre saker men när det kommer till Nintendo är allt förlåtet så länge det fixas.

Är det bra eller dåligt att folk inte går bärsärk som dem brukar på internet?

Avstängd

Fusk på nätet kräks jag på!

Däremot får de gärna "fixa" så att alla Wild Pokémon förvandlas till tränarstrider fast där det är bara Wild Pokémon som är deras Pokémon - så att man får XP!!! Känns så "not Pokémon" att finkasta Pokéballs för att få XP... Låt Youngster Joey vara tränaren - han är det synd om!

Jag visste vid köp att det inte var "main core rpg" - men ändå. Det är en modifikation som jag varmt tar emot med öppna armar.

Medlem

Well, om Nintendo är bra på något så brukar det ju vara att banna folk från deras onlinetjänster av olika anledningar.

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Är det bra eller dåligt att folk inte går bärsärk som dem brukar på internet?

Är det bra man fortsätter låta Nintendo ignorera saker som andra företag hade fått så mycket skit för?

Medlem
Skrivet av jehuty:

Är det bra man fortsätter låta Nintendo ignorera saker som andra företag hade fått så mycket skit för?

Du ser en särbehandling som intresserar mig. Kan du utveckla?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar