Final Fantasy XV-regissören lämnar Square Enix, merparten av allt DLC skrotas

Robot
Final Fantasy XV-regissören lämnar Square Enix, merparten av allt DLC skrotas
Medlem

Om de är färdig med patchande och fipplande med story så kanske det är dags att köra igenom spelet på allvar.

Medlem

Lite märkligt att de inte gör klart dlc:t för Noctis, "huvudpersonen".

Medlem

Med tanke på vilken korvfest spelet är så är det mer synd att Luna DLCt inte genomförs.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Med tanke på vilken korvfest spelet är så är det mer synd att Luna DLCt inte genomförs.

Har du något emot boizu rabu? :>


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Avstängd

Vad synd, jag som hade tänkt vänta med alla dlc:s tills dom var släppta. Har kört igenom spelet och alla extra dungeons som kommer efter. Det är verkligen ett spel jag lagt många timmar på om man säger så. Tog ju flera timmar att göra vissa av dom här extra dungeons som kom efter och den stora sköldpaddan tog sin tid med.


signatur

PS5 och inget annat.

Gnällkuk
Skrivet av breahl:

Vad synd, jag som hade tänkt vänta med alla dlc:s tills dom var släppta. Har kört igenom spelet och alla extra dungeons som kommer efter. Det är verkligen ett spel jag lagt många timmar på om man säger så. Tog ju flera timmar att göra vissa av dom här extra dungeons som kom efter och den stora sköldpaddan tog sin tid med.

Du får se det så här, nu behöver du inte vänta lika länge :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vad bra, nu kanske de kan göra ett riktigt FF. Det har bara gått utför sedan FFX imo.

Medlem

Dom är duktiga på att förstöra FF serien tycker jag. FFXV är ett helt ok spel tyckte jag i grunden. Men vissa bitar var inte ok bla att spelet byggdes på som ett online spel och inte alls var färdig från början. Köpte och körde spelet från början till slut och kände att det var ett ofärdigt spel. Så det kändes inte skoj att nöta end game alls. Dom borde ha skippat expansioner helt och släppt allt i ett och sen bara släppt små dlc som gav extra kläder mm om dom måste. Gör ett FFIX liknande FF spel!!

Medlem

Ja hoppas de inte sålde season pass för det där iaf då, skulle kännas surt att bli snuvad på det där isf...

Medlem

Ja, du gott eller ont. Men Japaner ibland är märkliga för oss här ute.. Så tycker nog dom med om oss. Men måste säga att jag diggar de still de har. Bonazai boom. Mitt i spelet. Nå jag tyckte spelet var slut då det tog ner den där sista bossen. Menar vad fanns kvar att göra? gå runt å åka runt med flygande bil som är svår att styra. Eller stora skölpaddor. Känner att jag förstår regisören, men också dem som väntar på DLC... Kul å se att folk blir störd att en DLC inte kommer ut. Burkar vara tvärttom. Detta leder till att jag blev sugen å spela den igen..


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Avstängd
Skrivet av Serkish:

Ja, du gott eller ont. Men Japaner ibland är märkliga för oss här ute.. Så tycker nog dom med om oss. Men måste säga att jag diggar de still de har. Bonazai boom. Mitt i spelet. Nå jag tyckte spelet var slut då det tog ner den där sista bossen. Menar vad fanns kvar att göra? gå runt å åka runt med flygande bil som är svår att styra. Eller stora skölpaddor. Känner att jag förstår regisören, men också dem som väntar på DLC... Kul å se att folk blir störd att en DLC inte kommer ut. Burkar vara tvärttom. Detta leder till att jag blev sugen å spela den igen..

Missade du att det fanns en massa dungeons att göra som bara öppnas när man klarat ut spelet?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av ilovemajs:

Vad bra, nu kanske de kan göra ett riktigt FF. Det har bara gått utför sedan FFX imo.

Och vad är ett "riktigt" FF?

Medlem
Skrivet av breahl:

Missade du att det fanns en massa dungeons att göra som bara öppnas när man klarat ut spelet?

Mjo inte visste jag att man kunde göra sånt. Allt jag såg var ej gigantisk sköldpadda (legend mythen) å gjorde alla side quest. Men när spelet var slut så gjorde jag inte så mycket. Får nog spela igen den har inga problem med det. Grym bra spel


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar