Ta spelhelg med succémagasinet Fräcka Fredag

Robot
Ta spelhelg med succémagasinet Fräcka Fredag

När dimman ligger tjock över Svea, är Fräcka Fredag din lysande fyr på vägen hem från en hård arbets- och skolvecka.

#Diablo-immortal, #battlefield-V, #fräcka-fredag, #live, #spelhelg


Medlem

"... hur FZ på en och samma gång kan anklagas för att skydda Blizard och attackera Blizzard."

För att anfall är bästa försvar, eller hur fungerar det nu igen?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Testpilot

Gött , fredagsmyset fixat!

Medlem

tack för ännu ett bra avsnitt och trevlig spelhelg!

Frilansare
Skrivet av KaptenKanel:

tack för ännu ett bra avsnitt och trevlig spelhelg!

Tack för att du tittade!

Tråddemonen
Testpilot

Tack för fräcka fredag! Hahaha! Var tvungen att kolla igenom igen när Calle snabbläste om pub quizzet kl 18, klippet vart allt mer roligt eftersom chatten sparades efter uppladdningen. Syns nästa fredag på pub-quizzet! Trevlig spelhelg på er!

Ambassadör
Xbox

Grymt avsnitt ännu en gång!

Måste säga att det var extra bra den här fredagen... Gillar energin och entusiasmen!


signatur

Jump in.

HAHAHAHAHA Den Mustashen :D:D:D:D Du får ursäkta Calle men den där är fruktansvärt rolig

För övrigt tänkte jag på vad ni sa förra veckan hur svårt det är och stå ensam framför en kamera och prata på. Tycker ni har blivit fruktansvärt proffsiga och bekväma bägge två framför kameran

Edit: Ok jag gick på det, tittade lite snabbt i början på mobilen och lyssnade bara på resten.
Trodde du sparat ut värsta Movember mustashen... blev besviken nu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Frilansare

Men tack, vad snälla ni är! Glad spelhelg!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

HAHAHAHAHA Den Mustashen :D:D:D:D Du får ursäkta Calle men den där är fruktansvärt rolig

För övrigt tänkte jag på vad ni sa förra veckan hur svårt det är och stå ensam framför en kamera och prata på. Tycker ni har blivit fruktansvärt proffsiga och bekväma bägge två framför kameran

Edit: Ok jag gick på det, tittade lite snabbt i början på mobilen och lyssnade bara på resten.
Trodde du sparat ut värsta Movember mustashen... blev besviken nu

De gånger man rakat rent, typ efter förra årets välgörenhetsstreams, har man ju lekt med tanken.


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

De gånger man rakat rent, typ efter förra årets välgörenhetsstreams, har man ju lekt med tanken.

VA!!!! Är det ett år sen? Va inte det i sommras 😂 oj va tiden flyger


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Härligt avsnitt gubbar <3

Mycket bra snack om Blizzarddebaclet, två olika infallsvinklar som tillsammans täckte de viktiga irrationsområdena.

Hoppas ni har en trevlig helg!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar