GTA V spränger drömgränsen - 100 miljoner sålda exemplar

Robot
GTA V spränger drömgränsen - 100 miljoner sålda exemplar

Men än har det en bra bit kvar till den svenska andraplatsen över tidernas mest sålda spel.

#grand-theft-auto-v, #gta-v, #mikrotransaktioner, #rockstar


Medlem
Skrivet av Nyhet:

Men än har det en bra bit kvar till den svenska andraplatsen över tidernas mest sålda spel.

Som är.. ?

Medlem
Skrivet av Jimmandx:

Som är.. ?

Minecraft, antar jag.

Medlem

@Jimmandx: Misstänker att det är minecraft dom menar. Efter en snabb googling så tror jag nog att det är så.

Källa: https://exp.gg/en/exp-original-en/49297

Skägg.
10 Chambers

Skrev en rad om den mystiska svenska andraplatsen!


signatur
Medlem
Skrivet av Jimmandx:

Som är.. ?

Battlefield 5 med 112 miljoner förbokningar

Medlem
Skrivet av Bennii:

Battlefield 5 med 112 miljoner förbokningar

Aahaaahaah, what a schtory, Mark!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Har bara ett ex. Sista spelet jag egentligen gillade av Rockstar var GTA4 känner jag, men det tyckte jag var riktigt jävla bra.

Medlem

Har 2st, köpte till Xbox 360 när spelet var helt nytt och till PC när det släpptes.

Medlem

Avskyr karaktärerna själv, föll mig inte alls i smaken. Tycker dom tappade den lite mer absurda humorn, eller så var jag bara kanske mätt på konceptet nånstans kring San Andreas.

Medlem

Kan tro det. Sitter själv på tre ex: 360, PC, PS4.

Medlem

Trodde CS låg på toppen jag

Medlem
Skrivet av Wolfkin:

Har 2st, köpte till Xbox 360 när spelet var helt nytt och till PC när det släpptes.

Jag fick ett till 360 när det var nytt, sedan köpte jag själv till PC då jag sålde 360'n. Misstänker en del gjort som oss


signatur

I drank what?

Medlem

Saknade ett alternativ i frågeställningen. Har nämligen både ett exemplar och ett exmeplar.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Avskyr karaktärerna själv, föll mig inte alls i smaken. Tycker dom tappade den lite mer absurda humorn, eller så var jag bara kanske mätt på konceptet nånstans kring San Andreas.

Känner detsamma.

För mycket tryhard och oseriösitet.

Jag hoppades på att man skulle kunna göra allt online stuff i singleplayer också, men ikke.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Välförtjänt. Samtidigt är det tragiskt att sådan succé inte resulterat i ett enda tillägg till enspelarläget men det är väl vad man får leva med när folk köper Shark Cards i mängder.

Har själv köpt spelet tre gånger; Den tragiska PS3-versionen, den fysiska PC-versionen samt Steam-versionen för smidighet. Skulle vara nöjd om jag köpte Steam-versionen direkt för att slippa strulet med den fysiska versionen men ångrar inte att jag genomled PS3-versionen för att få spela det tidigt.

1
Skriv svar