Calle och Gurras bästa tips för Blackout-läget i Black Ops 4

Robot
Calle och Gurras bästa tips för Blackout-läget i Black Ops 4

Tips från proffsen – men de lever inte alltid (läs: någonsin) som de lär.

#activision, #call-of-duty-black-ops-4, #treyarch


Avstängd

Tack! Nu vet jag hur jag ska bli bäst!

Medlem

Älskar alla tre spellägen, men Blackout börjar bli mig kärast (3 spel i ett? Men det går väl inte?).
Dock måste jag säga att jag är och förblir imponerad av alla spelare som skuttar omkring som kaniner samtidigt som de sveper kameran i 360grader men som ändå i all hast kan se mig på 300meters avstånd när jag ligger och trycker i gräset som en orm (jag brukar se på dödskameran om de fuskar, men nejdå, det är ingen aimbot som kickar igång vad jag kan se, de är bara omänskligt jävla äckligt snabba på att se mig och andra spelare var vi än gömmer oss). När jag själv springer omkring och hoppar så ser jag knappt laduväggen framför mig

För er som inte spelar med headset så är det ett måste, jag gjorde inte det i början men när jag började så blev det fan så mycket enklare! Kolla också baklyset på alla 4 hjulingar, lyser de så har de använts! Koshka är fantastisk om man får tag på den.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Espresso_Bengt:

För er som inte spelar med headset så är det ett måste, jag gjorde inte det i början men när jag började så blev det fan så mycket enklare! Kolla också baklyset på alla 4 hjulingar, lyser de så har de använts! Koshka är fantastisk om man får tag på den.

Bra tips om bakljusen! Jag känner mig ganska vilsen gällande vapnen i stort.


signatur
Medlem

Lysande! 🙂

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bra tips om bakljusen! Jag känner mig ganska vilsen gällande vapnen i stort.

Finns en del ja, de flesta verkar vara överens om att assault rifles är bättre än SMGs och shotguns, SMGs är sämst, shotguns är bra i närstrid såklart men de flesta encounters i BR är inte så nära så ett AR är ett minimum att ha på sig. De bästa brukar va ICR-7, Vapr-XKG, KN-57. Augr, ABR och Titan är också bra vapen men mer recoil. Alla snipers är grymma, speciellt Paladin och Koshka, men svåra att hitta.

Hittade denna karta som visar ställen där fordon finns och platser som ofta har extra loot-stashes, där man kan hitta grymma vapen och ibland lvl 3 armor! https://www.blackoutmap.com/

Medlem

De släpps rätt mycket patchar vilket gör att de"bästa" vapen i spelet förändras.

Mina topp vapen just nu
Snipers
Outlaw sniper som dödar det mesta på två skott.
SDR (eller vad den heter) som en budgetvariant av Outlaw
AR
ICT sjukt stabil med fullmod
Maddox skjuter snabbt utan rekyl

Skall spela mer med AUG då den fick en buff i senaste patchen

Inaktiv

Hur är det med servrarna nu? Körs de i i 60hz?

Inaktiv

Haha fy f*n vad bra Blir lite sugen på att prova detta. Hur står det sig mot PUBG? Flytet i Blackout ser riktigt bra ut.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Turbodog:

Hur är det med servrarna nu? Körs de i i 60hz?

Osäker på Blackout, men vanliga MP ska vara 60 Hz i (typ) alla serverregioner nu.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Ser ut som när jag spelar battleroyal spel.
Fummlar mest omkring


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar