Onsdags-streamen med omdiskuterade multiplayer-shootern World War 3

Robot
Onsdags-streamen med omdiskuterade multiplayer-shootern World War 3

13:00 idag testar vi om tredje världskriget har tagit sig något, sedan den struliga releasen.

#shooter, #stream, #world-war-3


Medlem

Jag har inte haft problem att komma in sen dem gixa servrarna. Konstigt att ni har problem.

Backloggens befriare

signatur

Ad hoc addendum

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av sirfalk:

Jag har inte haft problem att komma in sen dem gixa servrarna. Konstigt att ni har problem.

Funkade bättre sen, men ändå segt.

Skrivet av keffkebab:

Tack!


signatur
Medlem

Är ganska intresserad av det här spelet men kommer vänta tills den fulla releasen. Har märkt att jag tappar intresset av spel som jag spelar som är early access. Vill ha det färdiga spelet.

Medlem

I tredje världskriget kommer man alltså dö av tristess. Kunde varit värre


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Moderator | Testpilot
Skrivet av jehuty:

Är ganska intresserad av det här spelet men kommer vänta tills den fulla releasen. Har märkt att jag tappar intresset av spel som jag spelar som är early access. Vill ha det färdiga spelet.

Börjat bli så för mig också faktiskt. Köper inte early access spel av samma anledning.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skrattade gott åt följande ordväxling.
Calle: "Jag hoppar in från B1, springer mot B2 för understöd"
Jocke svarar: "Jag sitter i ett hål."
Calle igen: "Det är uppfattat."

Medlem

Det finns riktigt mycket bra i spelet men mycket som är väldigt opolerat. Animationerna på allt är extremt stela, från människor till stridsvagnar. Dock så är alternativen till sin avatar grymma med allt från olika vapentillbehör till stridsvästar, hjälmar mm. Kan bli något.

Som ett sämre BF3.

Relik 📜

Genuin konversation från kontoret.

Emil: "Gick det bra med streamen, @Joakim Bennet?"
Jocke: "Sktispel." *stegar ilsket ut ur rummet*


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Mmm, väntar lite smått spänt på fulla releasen av detta och hoppas att de lyssnar på communityt och hålla spelet vid liv.
Annars brukar även jag tendera att tröttna rätt fort på early access och slutar oftast att spela spelen innan de släpps. Tyvärr verkar väldigt många andra göra detsamma då rätt många spel totaldött efter release.

Tycker faktiskt att ni bör avstå att streama icke färdiga spel framöver.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Amelek:

Tycker faktiskt att ni bör avstå att streama icke färdiga spel framöver.

Utveckla gärna. Vi känner att det finns ett ganska stort värde i att testa early access då just för att de säljs för ett par hundra. Idag blev det extremt, med en timmes meckande innan vi kom igång ordentligt, så jag kan förstå att det inte blev den bästa streamen.


signatur
Redaktör
Skrivet av Amelek:

Tycker faktiskt att ni bör avstå att streama icke färdiga spel framöver.

Jag är inne på Calles linje här: det är snarare bra att visa tidiga spel, så att folk får en uppfattning om skicket utan att själva behöva köpa. Viktigt också att det framgår att det är early access.


signatur
1
Skriv svar