Vakna, det finns annat än RDR2 och Fallout76!!!

Medlem
Vakna, det finns annat än RDR2 och Fallout76!!!

Seriöst!

Nu får det väl ändå räcka, det enda man ser på er sida nu är skriverier efter skriverier om Red Dead Redemption 2 och Fallout 76!!!

Var är all koll på resten av spelmarknaden, finns tusentals med andra spel, våga gå mot strömmen lite och skriva om det som inte andra tar upp!!!

/trött på mainstream media

Frilansare

Hej!

Just nu handlar 25 av 30 nyheter som frontas på vår förstasida INTE om Red Dead eller Fallout 76. Men jag förstår samtidigt att en del känner att vi skrivit för mycket om just de spelen. Så kommer det alltid vara runt stora, omtalade släpp. Om vi inte skriver om det som besökare vill läsa om, så kan vi inte göra någon sajt.

Men vi ska givetvis täcka det andra också, och det ÄR lätt att intressanta spel hamnar, orättvist, i skymundan. Därför är det alltid bra att ni ligger på oss med feedback. Det är lätt att bli fartblind.

Och mainstream-media, det tycker jag var lite orättvist. Vet inte om DN hade tagit sig tid att svara på varför de bara skriver om Trump.

Medlem

Hej,

Ok håller väl med i att det du säger är sant samtidigt som ni (all) media kanske är de som "skapat" att det ser ut som det gör. De stora får alltid mest utrymme även om de redan står sig bra på egna fötter om du förstår mig rätt. Givetvis ska även ni bevaka dessa.

Kalla er mainstream tar jag tillbaks med en liten nypa salt

Men det skulle vara kul om ni kunde ha fler artiklar/streams/info med intressanta indie/mindre spel/speltillverkare, det finns som sagt en hel del bra sådana.

1
Skriv svar