Fanfar! Hearthstone passerar otroliga 100 miljoner spelare

Robot
Fanfar! Hearthstone passerar otroliga 100 miljoner spelare

Glada Blizzard-nyheter mitt i Diablo-debaclet.

#blizzard-entertainment, #hearthstone


Medlem

Kul. Har själv spelat Hearthstone sedan closed beta. Flyttade dock över till MTG Arena i början av Augusti då jag inte gillade Hearthstone's senaste expansion.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd
Skrivet av Kleptoman:

Kul. Har själv spelat Hearthstone sedan closed beta. Flyttade dock över till MTG Arena i början av Augusti då jag inte gillade Hearthstone's senaste expansion.

Började under f&f-alphan, slutade för längesen dock, men det händer allt att jag hoppar in i mobilversionen ibland o drar av några rundor. kanske inte så konstigt att de vill göra fler mobilspel ändå.

Releasehästryttare

Kan nämnas att loggar ni in på heartstone i morgon så får ni 6 paket från den senaste expansionen, i samband med 100 miljoners firandet. + man får en quest där man "enkelt" kan tjäna 500 ytterligare guld!

Avstängd

Jag spelar det varje dag i princip. Försöker göra dom quester som går men har inte bra kort till alla klasser ännu.


signatur

PS5 och inget annat.

Geeks Gaming

Meh. Gör hellre MTG: Arena. Mycket bättre. Enda dumma är att de bara finns till PC än så länge.

Medlem

Jag gillar den humoristiska touchen i Hearthstone jämfört med MTG. Det är en så soft avslutning på arbetsveckan att ta ett par öl och köra ett gäng matchen innan middagen ska tillagas!

Medlem
Medlem
Skrivet av Devan:

Kan nämnas att loggar ni in på heartstone i morgon så får ni 6 paket från den senaste expansionen, i samband med 100 miljoners firandet. + man får en quest där man "enkelt" kan tjäna 500 ytterligare guld!

Liar liar pants on fire!

Releasehästryttare
Skrivet av Eight08:

Liar liar pants on fire!

Gissar att det går live kl 19 ikväll svensk tid då de flesta event från Hs startar då, och ja grymt synd att blizzard inte kan vara tydliga med sån information.

Loggade in på asia serven som jag ej varit på på över 2 år och fick 15 boomsday paket.

https://www.hearthpwn.com/news/6055-hearthstone-patch-new-cla...

Och paladins får äntligen det kort de väntat på sen Hs lanserades:

1
Skriv svar