Saknas gängmedlemmar i Red Dead 2? Det är en bugg

Robot
Saknas gängmedlemmar i Red Dead 2? Det är en bugg
Medlem

Det är därför jag brukar vänta med att köpa spel, så låter jag andra hitta och lösa buggar åt mig
+ att spelen oftast bli billigare

Win Win (om man inte råkar få något spoilat, förstås)

Medlem

+1 Till den som gjorde artikel-bilden

KoP
Medlem
Skrivet av B-itta:

Det är därför jag brukar vänta med att köpa spel, så låter jag andra hitta och lösa buggar åt mig
+ att spelen oftast bli billigare

Win Win (om man inte råkar få något spoilat, förstås)

Rockstars spel blir aldrig billigare. :'D Eller jo, visst blir dom det, men du får vänta ett par år.

Gen
Medlem

Måste säga att det lite underligt att det ännu inte kommit någon patch.

Medlem

Kanske en del av realismen, De har enkelt tröttnat på gänget och dragit?

Medlem
Skrivet av KoP:

Rockstars spel blir aldrig billigare. :'D Eller jo, visst blir dom det, men du får vänta ett par år.

Exakt, därför jag skrev "oftast"
GTA V tog ju för evigt innan det sänktes... greedy bastards!

Medlem
Skrivet av B-itta:

Exakt, därför jag skrev "oftast"
GTA V tog ju för flera år innan det sänktes... greedy bastards!

Haha greedy bastards? är nog snarare du som är en cheap bastard..

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Haha greedy bastards? är nog snarare du som är en cheap bastard..

Hehe, må så vara, men det är dem som har gjort två siffriga miljarder på det mest sålda spelet genom tiderna, de tänkte väl vi mjölkar kossan torr.

P.S. GTAV köpte jag faktiskt på release

Medlem

Undrade vad fan som var fel

Medlem

Tur att jag sluppit det. Känns ju konstigt det är ju verkligen en STOR bugg om det är så att man gillar lägerlivet.

Det blir väl kanske värt för de som väntar på PCsläpp att slippa sådana saker.

Ambassadör
Xbox

Skönt att jag inte fått den buggen! Det är ju en ganska stor grej att sakna Marston-familjen i lägret, även om det inte påverkar missions. Jag har levt mig in i spelet så till den milda grad att jag börjar varje session med morgonbestyr i campet, kokar lite kaffe, gör lite chores och pratar med folk... Haha.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Skönt att jag inte fått den buggen! Det är ju en ganska stor grej att sakna Marston-familjen i lägret, även om det inte påverkar missions. Jag har levt mig in i spelet så till den milda grad att jag börjar varje session med morgonbestyr i campet, kokar lite kaffe, gör lite chores och pratar med folk... Haha.

Haha, ja exakt det är ju så man vill ha det.

Medlem

Min jobbigaste bugg är att jag förlorar vapen jag lagt hundratals dollar på att pimpa... vet inte var eller när plötsligt når jag dem inte från min hästapolle :/ Nån som upplevt liknande saker?

Medlem

Inte direkt den mest välslipade juvelen, men de kommer undan med att gameplayet och storyn är fantastisk. Den jobbigaste buggen som jag har råkat ut för var att en NPC som jag åkte med under ett uppdrag fick för sig att stanna mitt i vägen och det gick inte att göra något eftersom att det var skriptat. Och av någon anledning så hade spelet inte autosparat (mest troligt mitt egna fel), så jag fick ladda en gammal save. Förlorade väl kanske 30 minuter.

Medlem

Sjukt att detta inte hittats av test... var ju inte direkt någon lång kedja av strul för att trigga buggen.

Men imponerad av dom som upptäckte gold-buggen

Medlem

Räcker det bara och göra om uppdraget och sen fortsätta där man var? Är snart på kapitel 3, eller fortsätter spelet från det kapitlet du valde att spela om från så att säga?

Ambassadör
Xbox

@Hexon: Jag tror tyvärr att du måste ta en sparfil från innan du gjorde uppdraget och sen spela därifrån.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

@Hexon: Jag tror tyvärr att du måste ta en sparfil från innan du gjorde uppdraget och sen spela därifrån.

Aj fan😔 då får jag spela förbi kapitel 4 som nån skrev eller hoppas på en patch pronto.

Medlem

Tyckte det kändes lite tomt, har letat efter Sadie för att se hur det går för henne efter... det som händer i början av spelet.

Avstängd
Skrivet av Hexon:

Aj fan😔 då får jag spela förbi kapitel 4 som nån skrev eller hoppas på en patch pronto.

Du behöver bara spela till kapitel fyra.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Du behöver bara spela till kapitel fyra.

Låter bra. Förmodligen så hinner en patch komma ut innan jag når kapitel 4 änns😂

Medlem

Trots att jag spelade igenom hela storyn utan patchar (version 1.00) har jag inte stött på några allvarliga buggar såsom försvinnande vapen eller karaktärer. Jag måste ha haft jävligt mycket tur i så fall.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

1
Skriv svar