World of Warcraft: Classic släpps nästa år

Robot
World of Warcraft: Classic släpps nästa år

Blizzard avslöjar när nostalgikicken lanseras och vad den kommer kosta.

#blizzcon, #world-of-warcraft-classic, #warcraft


Medlem

15år sen det släpptes cirka dåra se om man offrar en sommar för det igen haha!

Avstängd

Älskar wow och lirat till & från sen 2005. Helt ärligt... kbry.

Medlem

Fy fan gött!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Fråga. Vilket version är den baserad på? Kommer grafiken vara likt de nyare versionerna?

Medlem
Skrivet av employed:

Fråga. Vilket version är den baserad på? Kommer grafiken vara likt de nyare versionerna?

1.12.

Nej, du kommer kunna ställa in i grafikinställningarna så att allting ser exakt ut som i classic för 14 år sedan.

Medlem

Då vet jag vad jag ska göra på min semester ;d

Avstängd

Minns mest grindandet i wow på denna tid. Det enda man fick göra var att grinda till pots och flasks man skulle ha under raider. Sen raidade vi 19-23 alternativt 24 söndag-fredag men vi var även en topp 20 guild i världen när det gällde att ta ner bossar. Minns även att kinesguldet var välkommet då det kom för man jobbade ju 8 timmar per dag med så tog lite genvägar ibland och köpte sådant.

Hoppas man inte behöver grinda lika mycket i detta, då kan det bli kul.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

De har höjt Debuffs gränsen från 8 till 16 vilket betyder att spelet troligtvis blir lite lättare/snabbare. Jag tycker inte de ska öka antalet debuffs men jag förstår varför de gör det, i alla fall när det kommer till raids.

Skrivet av breahl:

Minns mest grindandet i wow på denna tid. Det enda man fick göra var att grinda till pots och flasks man skulle ha under raider. Sen raidade vi 19-23 alternativt 24 söndag-fredag men vi var även en topp 20 guild i världen när det gällde att ta ner bossar. Minns även att kinesguldet var välkommet då det kom för man jobbade ju 8 timmar per dag med så tog lite genvägar ibland och köpte sådant.

Hoppas man inte behöver grinda lika mycket i detta, då kan det bli kul.

Det är väl helt upp till dig själv. Versionen kommer vara i stort sett identisk.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

De har höjt Debuffs gränsen från 8 till 16 vilket betyder att spelet troligtvis blir lite lättare/snabbare. Jag tycker inte de ska öka antalet debuffs men jag förstår varför de gör det, i alla fall när det kommer till raids.

Gränsen är 16 för att gränsen var 16 år 2005. Classic är inte baserat på den tidigaste versionen av WoW.

1
Skriv svar