Spana in öppningsceremonin till finalen i League of Legends

Robot
Spana in öppningsceremonin till finalen i League of Legends
Medlem
Medlem

Slår mig hur gammal jag har börjat bli. Bara lämna över fanan till de yngre generationerna, jag är uppenbart inte målgruppen längre!

Medlem

Snygg produktion men inte så intressant. Tror jag föredrar Dj Khaled.

Medlem

Årets låt är nog nästbäst efter imagine dragons


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Moderator | Testpilot
Skrivet av dTexN:

Årets låt är nog nästbäst efter imagine dragons

Legends never die från förra året var grym.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

jag skulle säga att detta var den riktigaste av alla deras låtar

https://youtu.be/0w5sZ-V9ODU?list=FLOZUIJQbDfRMJRRdJDelLxA


signatur

//monster

Medlem

En helvetes välgjord musikvideo. Inte riktigt min musiksmak men skitsamma, blev charmad ändå!

Medlem
Skrivet av kaealy:

Slår mig hur gammal jag har börjat bli. Bara lämna över fanan till de yngre generationerna, jag är uppenbart inte målgruppen längre!

Echo...echo..

Medlem

Nej tack!


signatur

AYY LMAO

Medlem

K-pop är alltid underbart, och produktionen för hela showen verkar grym. Inte mitt spel dock 🙂


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Ender:

Echo...echo..

Antar att du känner dig träffad? Helt ok om du gillar det.

Medlem

@kaealy: Haha, menade mest att jag håller med dig och känner mig gammal när jag såg videon, som i sig var helt ok. Märker att jag inte hänger med i tekniken längre...Augumented Reality? (såg klippet med draken) Det får mig mest att tänka på Microsoft brillor (Hololens?) där du som användare ser digitala projiceringar i rummet. Så vad innebär det här?
Sitter publiken på plats med Holobrillor för att se showen som vi äldre satt med röd/blå papp"glasögon" som små då vi förundrades av TV-piraterna på tjock-tv'n?`
Eller är det inte mer anmärkningsvärt än att det är ett "popband" som mimar fram en låt från en mindre scen långt upp till vänster och att dansarna tar utrymmet i mitten där det senare ska klistras in några CGI-animerade karaktärer från spelet?

Bara att jag måste ställa mig frågan får mig att inse att jag inte riktigt vet hur långt tekniken har kommit idag, eller hur mycket av det man ser som är verkligt eller inte.

Edit: Vad är K-pop? Nvm, min dotter hjälpte mig där

1
Skriv svar