Red Dead Redemption 2

Medlem

Jag trodde posten var i görningen på min front också men det visade sig att det inte ens hade skickats förrän på fredag, inte konstigt att det kom fram först på måndag.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

haha


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Fetaste spelet jag lirat inom spel världen och då har man varit med sedan 1988 nintendo 8-bitars systemet

Tycker faktiskt att där är inga problem med striderna utan något som Rockstar hade kunnat göra lite bättre av är hur Artur promenerar då han går ganska så slött då man måste tappa på X rätt ofta samma sak med ridandet. Story mässigt har jag heller inga problem med då det jag lirat än sålänge är riktigt bra. Även ps4 systemet håller spelet svalt och fint inga problem med fläkten då min är tyst märkligt nog. Kör på digitalt via ps store, kanske lite dyrt men helt klart värt varenda penny. Tycker spel kontrollen är fantastiskt och äventyret är riktigt långt. Har kommit till ep 3 och då har man lirat 22tim redan. Kommer nog ta minst 150timmar att spela ut det här om det fortsätter så här, klaga gör jag inte direkt

Det här spelet har allt man kan önska sig och lite till på det. Lätt att det är GOAT och kommer sälja rekordvis igen allt annat är ju otänkbart för Rockstar. Minst 50miljoner kopior tror jag inte blir några problem att fixa

Medlem

@Dunder:

Det här spelet kommer kräva minimum ett Gtx 1070 kort, 16gb ram, i7 6700 och en stor SSD om man ska få ut mer glädje än konsol versionerna annars kan man lika gärna skippa PC helt o hållet

Medlem
Spelet är mer än 65tim långt snarare 100 tim + och då gör man en hel del och inte springer igenom det

@Gen:

Har sj lirat runt 22tim och kommit 27% eller ep. 3 så mer än 65tim för storyn är det lätt. Finns där någon som klarat av hela spelet redan då de bara funnits ute i 8dagar. Vi snackar om 100tim total speltimmar för nå en Platina trophy. Då måste man ha nötat spelet 15tim om dagen och vem gör så undrar man

Jag förstår inte dem som springer i genom spelen då spelupplevelsen blir ju lika med noll. Varför inte njuta av ett spel av den här kalibern. Köper man det här spelet så behöver man inte köpa fler för i år fast att man är sugen på nya hitman, fallout 76 men tror dessa två blir i reabacken till jul rean startar igång. Sen RE2 remake i januari. Tror och hoppas jag spelat färdigt Red Dead 2 till dess. 3månader på sig ska man nog klara av till att nå en Platina

Avstängd
Skrivet av submariner:

@Gen:

Har sj lirat runt 22tim och kommit 27% eller ep. 3 så mer än 65tim för storyn är det lätt. Finns där någon som klarat av hela spelet redan då de bara funnits ute i 8dagar. Vi snackar om 100tim total speltimmar för nå en Platina trophy. Då måste man ha nötat spelet 15tim om dagen och vem gör så undrar man

Jag förstår inte dem som springer i genom spelen då spelupplevelsen blir ju lika med noll. Varför inte njuta av ett spel av den här kalibern. Köper man det här spelet så behöver man inte köpa fler för i år fast att man är sugen på nya hitman, fallout 76 men tror dessa två blir i reabacken till jul rean startar igång. Sen RE2 remake i januari. Tror och hoppas jag spelat färdigt Red Dead 2 till dess. 3månader på sig ska man nog klara av till att nå en Platina

Ja förstår inte heller folk som springer igenom sådana här spel. Recensenter förstår jag dock att dom måste göra det för att kunna skriva något.

Men detta är ett spel man ska spela långsamt, det finns så mycket mer att göra än storyn och vissa dagar ägnar jag bara åt jakt, poker och fiske.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jag håller med om att det är ett spel man inte stressar genom, nu är jag i Kap6 efter ha spelat spelet i en hel vecka. (Var i RDR2 kan man se exakt antal speltimmar?), jag får även intrycket att det finns sidouppdrag, även uppdrag som man kan låsa upp genom brev eller böcker? Förutom Arthurs fd tjejs uppdrag (tänker att det inte behöver vara spoiler).
Hoppas i alla fall att man kan råna banken om man vill efter storyn, råna tåg kan man säkert göra.

Det är roligt att jaga också

Medlem
Skrivet av submariner:

@Newklear:

Det här spelet kommer kräva minimum ett Gtx 1070 kort, 16gb ram, i7 6700 och en stor SSD om man ska få ut mer glädje än konsol versionerna annars kan man lika gärna skippa PC helt o hållet

Okej?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Två år senare köper jag nu detta spel till PS5. Nu j*vlar ska det spelas!

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Två år senare köper jag nu detta spel till PS5. Nu j*vlar ska det spelas!

Skönt att det är fler än jag som är sen på bollen 😁 Har precis kört igenom huvudstoryn och de flesta sidouppdragen. Vilken jävla resa! Nu börjar det riktiga utforskandet..

Avstängd

Helt överlägset spel.

The Witcher men framförallt RDR2 är i en helt annan liga än resten av branschen - fortfarande.

Skriv svar