SweClockers pressar grafiken i Fallout 76

Robot
SweClockers pressar grafiken i Fallout 76

Bekräftar framerate-buggar och Creation Engines ålder.

#betatest, #bethesda, #fallout-76


Det är på tiden att de byter motor, det finns inget som motiverar att de ständigt håller fast vid det gamla.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Det är på tiden att de byter motor, det finns inget som motiverar att de ständigt håller fast vid det gamla.

Ja verkligen. Creation Engine börjar bli ett legendariskt skämt på Bethesdas bekostnad.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

"Bekräftar framerate-buggar och att Creation Engines ålder."

Din svenskat vara mycket bra två gånger.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

"Bekräftar framerate-buggar och att Creation Engines ålder."

Din svenskat vara mycket bra två gånger.

Jag hade precis tänkt påpeka det samma


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ja verkligen. Creation Engine börjar bli ett legendariskt skämt på Bethesdas bekostnad.

Ja det är otroligt hur dom kommer undan med detta skräp.
Antar det är pga konsolspelarna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankh:

Jag hade precis tänkt påpeka det samma

Fixat!


signatur
Medlem

Jag hade roligt... Det är Fallout fast online, inget Elder Scrolls Online "fiasko". Fallout 76 känns som Fallout Tyvärr finns det ingen FOV inställning för nuvarande så det känns som att jag sitter 50cm ifrån TVn och spelar. Och hur många FPS den dåliga spelmotorn tjuvar vågar jag inte ens gräva djupare i. Snälla Bethesda, ni har pengarna, gör en ny vettig spelmotor!!

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Jag hade roligt... Det är Fallout fast online, inget Elder Scrolls Online "fiasko". Fallout 76 känns som Fallout Tyvärr finns det ingen FOV inställning för nuvarande så det känns som att jag sitter 50cm ifrån TVn och spelar. Och hur många FPS den dåliga spelmotorn tjuvar vågar jag inte ens gräva djupare i. Snälla Bethesda, ni har pengarna, gör en ny vettig spelmotor!!

ESO är fortfarande populärt, eller var det det du menade kanske?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Sjukt att motorn är direkt kopplad till din fps. Hur fan kan det vara okej i ett onlinespel???


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

När ska Bethesda seriöst dumpa den gamla trippel"uppgraderade" gamebryo motorn ifrån 2002?!

Ser verkligen inte fram emot något spel av Beth längre tills jag får höra att de äntligen med alla pengar och kontakter de har, skapat en in-house engine för kommande titlar.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

man tycker dom borde kunnat utveckla en ny, fantastisk och felfri motor efter all sin övning i ämnet


signatur

//monster

1
Skriv svar