Vi presenterar ny FZ-ambassadör!

Robot
Vi presenterar ny FZ-ambassadör!

För ett så viktigt ämne som Quake.

#fz-ambassadörer, #quake


Medlem

Gratulerar, Berling var det första namnet som dök upp i mitt huvud när jag läste rubriken då jag snubblat över fina tidbits med information genom åren från just Berling avseende ämnet, så välförtjänt.

Almblad har lyckats undgå mig, men stort grattis där med!

Quake-konnässsör

Tackar, @anon_1418 och jag håller på arbetar på lite hemligheter som kommer att presenteras inom en snar framtid.

Inaktiv

@Qn1f3

Tack!
Vi ser fram emot många fina diskussioner framöver! Det går alldeles utmärkt att skicka meddelande via FZ.se eller ta kontakt via Discord vid frågor, funderingar eller dylikt.

Quake! <3

Ambassadör
Xbox

Grattis till er båda! Roligt att se skaran växa.


signatur

Jump in.

Medlem
Gnällkuk

Fint! Grattis :> Sidenote - jag har varit ambassadör här tidigare då jag vann en tävling där jag fick provspela Dungeon Siege innan släpp och fick spelet och lite annat gratis, bla någon form av ambassadörstitel här på forumet, så ca 16 år sedan. Tiden flyger :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

zlo
Medlem

Snyggt Berla! Din ihärdighet är värd av vörda och avunda!

Inaktiv

@zlo: HE HE ^_^
Tack!

Medlem

Spännande Grattis till er båda!

Inaktiv

@Stuff: EA Stuff? Can't be..? Om ja, vart fanken har du hållt hus?

Avstängd

Heja Heja,

CA Quake live server hade jag hoppat på.

Diablotical

Medlem
Skrivet av anon_1418:

@Stuff: EA Stuff? Can't be..? Om ja, vart fanken har du hållt hus?

Japp Hehe ja det var ett litet tag sen man körde quake2 senast tyvärr Har varit lite dålig och gömt i mig i andra spel som overwatch o wow osv. Ska verkligen bli spännande och se vilka nyheter som finns ang quake Sen får man väl ta tag i att testa Quake Champions snart med. Spelar du något q2 fortfarande eller är det med Champions som gäller?

Inaktiv

@Stuff: Kul! Det va inte igår..
WoW träsket har man varit i ett par gånger, även Counter-Strike. Men det är det slut på..

Q2 spelas till och från, dock inte alls lika ofta numera sedan QC släpptes. Men håller allt kvar i Q2 och är delaktig på ett eller annat sätt. Quake kommer nog aldrig riktigt försvinna och det gör mig inget.

Medlem

Jäklar, här var det ju lite gamla namn man känner igen. Tjena Stuff! : )

Kul att det finns svenska servrar igång fortfarande!

Medlem
Skrivet av Eyedol:

Jäklar, här var det ju lite gamla namn man känner igen. Tjena Stuff! : )

Kul att det finns svenska servrar igång fortfarande!

Hallå hallå! Det var länge sen Ja det är nästan så man borde hoppa in någon gång och testa hur dålig man lär ha blivit nu

1
Skriv svar