Första klippet på Henry Cavill som Geralt i Netflix-Witcher

Medlem
Skrivet av breahl:

Detta blir flopp, precis som dom flesta av netflix serier.

Jasså, de flesta floppat? Baserat på personlig åsikt, eller har du fakta?

Skrivet av breahl:

Alla serier du sa där är sämre än Game of thrones, Ray Donovan, Mayans, Vampire Diaries och inte att förglömma Discovery of witches som är rätt ny. Känns som den sistnämnda serien kan bli lika stor som GOT.

Återigen, bara personliga åsikter. Du diskuterar som ett barn.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Edit: Tål inte hur cosplayig Cavill ser ut här. Kan vi få en bild där han har sina mutationer och ärr tack innan jag bildar mig en uppfattning.

Geralt IRL kommer se cosplayig ut oavsett hur man gör. De får nog designa om karaktären om de vill att någon ska ta han på allvar, vilket de lika gärna kan göra. Åtminstone ta bort det löjliga vita håret, eller klipp det kort så de kan färga håret istället för peruk.

Medlem

Hehe...jag såg bara Superman i peruk!

Medlem
Skrivet av knerk:

ska dom också göra en porrfilm?

Det finns redan:

Medlem

Äsch, kom igen, det behöver inte bli så illa. Här är Cavill i senaste Mission impossible:
https://media.giphy.com/media/fGUbHqMMmqya2kbAwd/giphy.gif


signatur

yolo

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av breahl:

Alla serier du sa där är sämre än Game of thrones, Ray Donovan, Mayans, Vampire Diaries och inte att förglömma Discovery of witches som är rätt ny. Känns som den sistnämnda serien kan bli lika stor som GOT.

Ja ren dynga som Vampire Diaries har ju onekligen väldigt mycket att hämta mot serier som Better Call Saul.

Medlem

Haha jag trodde han stoppade in en cigarr i munnen i en hur tillbakalutat överlägsen pose som helst.

Medlem

Alltså om man tänker sig att de ska göra novellerna och sen långsamt glida över i romanerna så är det ju bra många år innan tredje spelet tar plats. Även om häxkarlar åldras märkligt (och varken magiker, alver, dvärgar eller annat skogsfolk typ åldras alls) så kan ju dag ett Gerladt se lite yngre ut än slutet på spelen gammal.

Avstängd

Låt mig säga så här då. HBO har serier för en äldre publik, netflix har serier för fjortisar som gillar att rösta på IMDB.


signatur

PS5 och inget annat.

Skrivet av breahl:

Låt mig säga så här då. HBO har serier för en äldre publik, netflix har serier för fjortisar som gillar att rösta på IMDB.

Moget av dej


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Avstängd
Skrivet av Sisyr:

Ja ren dynga som Vampire Diaries har ju onekligen väldigt mycket att hämta mot serier som Better Call Saul.

Jag kollade några avsnitt av första säsongen av Better call saul, det gick inte alls upp emot Breaking Bad och är bara en dålig spin-off. Vampire diaries har jag sett alla säsonger av, och det finns ju ett antal så jag skulle säga att den "äger" Better call saul varje dag i veckan.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Låt mig säga så här då. HBO har serier för en äldre publik, netflix har serier för fjortisar som gillar att rösta på IMDB.

Fin personlig åsikt, riktigt gulligt.

Medlem
Skrivet av breahl:

Alla serier du sa där är sämre än Game of thrones, Ray Donovan, Mayans, Vampire Diaries och inte att förglömma Discovery of witches som är rätt ny. Känns som den sistnämnda serien kan bli lika stor som GOT.

Där varken Mayans, Vampire diaries, Discovery of witches eller Ray Donovan är HBO-producerade utan FX, Showtime etc.

Till topic: Jag tror absolut att Stålmannen kan fungera som Geralt. Mitt stora huvudbry är hur han kommer låta! Dialekt och röst är för mig väldigt avgörande för hur man tar emot vår kära monsterjägare.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Avstängd
Skrivet av Skäggbiffen:

Där varken Mayans, Vampire diaries, Discovery of witches eller Ray Donovan är HBO-producerade utan FX, Showtime etc.

Till topic: Jag tror absolut att Stålmannen kan fungera som Geralt. Mitt stora huvudbry är hur han kommer låta! Dialekt och röst är för mig väldigt avgörande för hur man tar emot vår kära monsterjägare.

Ingen av alla marvel serier är netflix-producerade heller. Det är Marvel som gjort dessa och dom startar snart en egen tjänst där dessa serier endast kommer finnas.


signatur

PS5 och inget annat.

Skrivet av breahl:

Ingen av alla marvel serier är netflix-producerade heller. Det är Marvel som gjort dessa och dom startar snart en egen tjänst där dessa serier endast kommer finnas.

Nej, det e Netflix som har producerat dom själv.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

eld
Medlem
Skrivet av breahl:

Låt mig säga så här då. HBO har serier för en äldre publik, netflix har serier för fjortisar som gillar att rösta på IMDB.

Okej, metacritic då?, baserat på reviews!

Stranger things: 76
Vampire diaries: 50

Att höja vampire diaries måste dock vara en liten peak på trollning

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av breahl:

Jag kollade några avsnitt av första säsongen av Better call saul, det gick inte alls upp emot Breaking Bad och är bara en dålig spin-off. Vampire diaries har jag sett alla säsonger av, och det finns ju ett antal så jag skulle säga att den "äger" Better call saul varje dag i veckan.

Haha, jisses. Jaja, det finns folk som gillar Sjunde himlen också så du får givetvis fortsätta titta på mögserier.

Medlem
Skrivet av breahl:

Låt mig säga så här då. HBO har serier för en äldre publik, netflix har serier för fjortisar som gillar att rösta på IMDB.

Skrivet av breahl:

Jag kollade några avsnitt av första säsongen av Better call saul, det gick inte alls upp emot Breaking Bad och är bara en dålig spin-off. Vampire diaries har jag sett alla säsonger av, och det finns ju ett antal så jag skulle säga att den "äger" Better call saul varje dag i veckan.

Du menar Vampire Diaries som sist jag såg den typ var en tonårsserie i samma anda som Twilight filmerna?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Hej Legolalt.

Medlem

@breahl: De första säsongen av Better Call Saul var lite trevande och Breaking Bad är rätt svårslagen, men de senaste säsongerna av Better Call Saul börjar närma sig samma nivå, skulle jag vilja påstå.

Angående klippet: Jag känner mig inte helt övertygad, men det kanske kan bli bra ändå. Gissar att han ser lite "valpig" ut för att de börjar från början av storyn där han är yngre, så man ska nog inte förvänta sig att han ska se lika ärrad ut som i Witcher 3 direkt från start.

Medlem

Svårt att säga om det blir flipp eller flopp baserat på det lilla man såg, men jag hoppas i alla fall att det blir en bra produktion av det hela.

Medlem

Sluta mata pappskallet till troll. Vem fan är ens en fanboy av streamingsajter......?!

Inaktiv

@Andyrew: True men är inte det mer eller mindre samma som att vara fanboy av spelplatformar som Xbox eller Playstation?

Medlem

Ser bra ut!


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av breahl:

Låt mig säga så här då. HBO har serier för en äldre publik, netflix har serier för fjortisar som gillar att rösta på IMDB.

mm, för du som är 15 (och ett halvt FAKTISKT) kan ju det här, uppenbarligen.

stort tack för att du talar om för oss andra hur det ligger till!

Medlem

Ser ut som Legolas på steroider.

Medlem

Geralt hade knappt nå skägg i första och andra om man jämför med trean och var något smalare. Jag kan knappast vara den ända som kommer ihåg det.

Medlem

Nej.

Jag trodde det hade en chans, men nej absolut inte.

Inte såhär. Nej. Nä.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av breahl:

All points have now been rendered moot

Medlem
Skrivet av NisseHult:

@breahl: De första säsongen av Better Call Saul var lite trevande och Breaking Bad är rätt svårslagen, men de senaste säsongerna av Better Call Saul börjar närma sig samma nivå, skulle jag vilja påstå.

Angående klippet: Jag känner mig inte helt övertygad, men det kanske kan bli bra ändå. Gissar att han ser lite "valpig" ut för att de börjar från början av storyn där han är yngre, så man ska nog inte förvänta sig att han ska se lika ärrad ut som i Witcher 3 direkt från start.

Better Call Saul må ha trevat i början men har sedan dess faktiskt överträffat Breaking Bad för mig. Visst, breaking bad var mer chockerande och skrämmande men både serier har samma tema; hur kan en person med ett gott inre falla för frestelsen att bli ond? - Här är BCS mycket starkare eftersem den förlitar sig på utvecklingen av karaktärerna och inte stegranden av hemska brott, i alla fall inte påsamma sätt som BB. Vi ser en faschinerande fall-from-grace i nästan alla karaktärer i BCS och den behöver inte skrämma med pang-pang.

Vad klipper gäller.. Han går ju definitivt att titta på... Vet inte hur han kommer sdpela rollen än, bara det kommer fram lite riktig personlighet (unlike the games) så kan jag nog gilla det.

123
Skriv svar