Första klippet på Henry Cavill som Geralt i Netflix-Witcher

Robot
Första klippet på Henry Cavill som Geralt i Netflix-Witcher

Ser inte den vita vargen lite valpig ut? Se och döm själva.

#geralt, #henry-cavill, #netflix, #the-witcher


Medlem

Han ser väldigt snäll ut.

eld
Medlem

från vad jag förstått så har bok-geralt inte skägg och ogillar orakat

Medlem

Ser lite för ung och oförstörd ut tycker jag. Vet inte när i loren det skall utspela sig så möjligt att det skall vara så.

Redaktör
Ponny
Skrivet av eld:

från vad jag förstått så har bok-geralt inte skägg och ogillar orakat

Jag är ju väldigt färgad av spel-Geralt jag, men är öppen för förslag!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av eld:

från vad jag förstått så har bok-geralt inte skägg och ogillar orakat

Precis och de som bara känner till spelen bör väl veta att han bara har skägg i trean?! Tycker han är väldigt lik modellen Geralt har i första spelet, skitbra med andra ord.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag är ju väldigt färgad av spel-Geralt jag, men är öppen för förslag!

Färgad av Geralt i tredje spelet snarare.

Medlem

ska dom också göra en porrfilm?


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

eld
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag är ju väldigt färgad av spel-Geralt jag, men är öppen för förslag!

Precis likadan, har bara spelat spelen. Jag försöker hålla mig öppen för en geralt helt utan skägg och ärr.

Redaktör
Ponny

@Tomten: Bra poäng, Geralt i första Witcher är ju inte olik den här tolkningen. (Även om jag föredrar looken hos Witcher 3-Geralt.)


signatur

En Bamseponny av folket

FM-guru
F.d. Sisyr

Förhoppningsvis ser peruken bättre ut i slutprodukten.

Medlem

Jag har sett cosplays som är bättre än det här


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ser ut som en discount-Legolas... tyvärr

Ambassadör
Xbox

Det ska inte vara gubb-Geralt som i Witcher 3... Det här är tidigare.


signatur

Jump in.

Medlem

Problemet när de väljer en såpass känd skådespelare; Det ser ut som Henry Cavill i peruk. Typ SNL-nivå och inte mycket bättre än porrparodin.

Medlem

Bara jag som gillade det starkt? Kanske för jag inte har sett någon film med Henry Cavill, så hans utseende blir fräscht för mig. Hade dock föredragit den här snubben,

Avstängd

Detta blir flopp, precis som dom flesta av netflix serier. Hade HBO gjort den så hade den antagligen blivit bättre, tänkte främst på Game of thrones i bagaget.


signatur

PS5 och inget annat.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av breahl:

Detta blir flopp, precis som dom flesta av netflix serier. Hade HBO gjort den så hade den antagligen blivit bättre, tänkte främst på Game of thrones i bagaget.

Netflix har rätt många bra serier. Däremot har man ju gjort väldigt många serier med olika målgrupper. HBO:s serier har allt som oftast samma/liknande målgrupp. Game of Thrones har ju f.ö. gått ner sig rejält efter att man slutade att slaviskt följa böckerna.

Problemet som jag ser det är väl snarare att showrunnern inte verkar helt lämpad.

Medlem
Skrivet av breahl:

Detta blir flopp, precis som dom flesta av netflix serier. Hade HBO gjort den så hade den antagligen blivit bättre, tänkte främst på Game of thrones i bagaget.

Du menar som Stranger Things, Lost in space, Daredevil, Ozark, Altered Carbon, Narcos, House of cards, Better Call Saul, Riverdale, Marco Polo, Frontier, Punisher, Jessica Jones.
Dessa flopparna menar du.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Vars är skägget och ärren?? Antar att det är en ung Geralt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

TELL ME WHERE IS GANDALF, FOR I MUCH DESIRE TO SPEAK WITH HIM

Avstängd
Skrivet av Snabeltorsk:

Du menar som Stranger Things, Lost in space, Daredevil, Ozark, Altered Carbon, Narcos, House of cards, Better Call Saul, Riverdale, Marco Polo, Frontier, Punisher, Jessica Jones.
Dessa flopparna menar du.

Alla serier du sa där är sämre än Game of thrones, Ray Donovan, Mayans, Vampire Diaries och inte att förglömma Discovery of witches som är rätt ny. Känns som den sistnämnda serien kan bli lika stor som GOT.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Han kan alltid anlägga lite skägg. För övrigt har Netflix en hel del jävligt bra serier. Emo Diaries ger jag inte mycket för för övrigt. Ärr går också att fixa lätt.

Avstängd
Skrivet av neocon:

Nya The Haunting of Hill House är grymt bra den med. Rekommenderas starkt i dessa Halloween-tider!

Slog på första avsnittet och kan ha varit det uslaste jag sett.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Inte det värsta valet utseendemässigt men inte det bästa heller.

Medlem
Skrivet av breahl:

Alla serier du sa där är sämre än Game of thrones, Ray Donovan, Mayans, Vampire Diaries och inte att förglömma Discovery of witches som är rätt ny. Känns som den sistnämnda serien kan bli lika stor som GOT.

Håller inte med dig, och bara för att jag inte har något bättre för mig så:

Netflix:

Stranger things 8.9
Daredevil 8.7
altered carbon 8.2
Narcos 8.8
Better call saul 8.7
Jessika jones 8.1
Punisher 8.6
House of cards 8.9
The Crown 8.7
Dark 8.6
Mindhunter 8.6

HBO

Ray Donovan 8.3
mayans 7.6
Vampire Diaries 7.7
Discovery of witches 8.5
Game of thrones ligger självklart högt på 9.5, men spontant är Netflix bra mycket bättre och har mer mångfald på serier.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Daredevil, Punisher, Jessica Jones.

Har inte alla dessa utan typ Daredevil lagts på is på obestämd tid?

Åter till Geralt, tyckte det såg fruktansvärt B ut. Hoppas det bara är någon demo reel.

Medlem
Skrivet av saigon:

Håller inte med dig, och bara för att jag inte har något bättre för mig så:

Netflix:

Stranger things 8.9
Daredevil 8.7
altered carbon 8.2
Narcos 8.8
Better call saul 8.7
Jessika jones 8.1
Punisher 8.6
House of cards 8.9
The Crown 8.7
Dark 8.6
Mindhunter 8.6

HBO

Ray Donovan 8.3
mayans 7.6
Vampire Diaries 7.7
Discovery of witches 8.5
Game of thrones ligger självklart högt på 9.5, men spontant är Netflix bra mycket bättre och har mer mångfald på serier.

Okay du skrev en massa siffror som inte betyder ett skit, bra jobbat. Med det sagt så håller jag med om att Netflix har mycket bra men de har också så sjukt mycket skräp precis som HBO har, à la The Vampire Diaries och Jessica Jones

Edit: Tål inte hur cosplayig Cavill ser ut här. Kan vi få en bild där han har sina mutationer och ärr tack innan jag bildar mig en uppfattning.

Skrivet av breahl:

Alla serier du sa där är sämre än Game of thrones, Ray Donovan, Mayans, Vampire Diaries och inte att förglömma Discovery of witches som är rätt ny. Känns som den sistnämnda serien kan bli lika stor som GOT.

Men det är inte Hbo som har gjort dom serierna. förutom Game of thrones då..


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Okay du skrev en massa siffror som inte betyder ett skit, bra jobbat. Med det sagt så håller jag med om att Netflix har mycket bra men de har också så sjukt mycket skräp precis som HBO har, à la The Vampire Diaries och Jessica Jones

Imbd-betyg såklart. och det är ett bra riktmärke tycker jag. En annan fingervisning är att Netflix hade fler Emmy-nomineringar än Hbo senast. Säger inte att Hbo är kass, men om man påstår att Netflix har kassa serier så måste man ha några fler argument för det

Skribent
Skrivet av knerk:

ska dom också göra en porrfilm?

"Är det här från porrfilmen?", tänkte jag. Du är min tvillingsjäl.


signatur

I am the black wizards.

123
Skriv svar