Blir Star Wars Jedi: Fallen Order eller Titanfall 3 EA:s storspel nästa höst?

Robot
Blir Star Wars Jedi: Fallen Order eller Titanfall 3 EA:s storspel nästa höst?

Respawn kommer släppa nåt inför julhandeln 2019.

#star-wars-jedi-fallen-order, #titanfall


Medlem

Jag är skeptisk till att de kommer leverera men Respawn gjorde ett väldigt bra jobb med singleplayer delen till Titanfall 2 så det finns lite hopp.

Drömmen vore ju ändå om CD Projekt Red hade fått chansen att leverera ett Star Wars spel...mmmmmm, godis!

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Drömmen vore ju ändå om CD Projekt Red hade fått chansen att leverera ett Star Wars spel...mmmmmm, godis!

Typ Kotor 3

Medlem

Hoppas verkligen att respawn kan göra något bra med Star Wars. Den skiten EA släppt ur sig sen de fick licensen är skamligt dåligt.

Spelar fortfarande Titanfall 2 dagligen på PC, gjort sedan release, sjukt roligt.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Hoppas verkligen på ett Titanfall 3, men hoppas samtidigt att de INTE släpper det så det måstekonkuerar med CoD.
Men action adventure med Star Wars låter inte helt ologiskt, skulle nog kunna dra in en hel massa pengar. Var det inte en sådan titel som Visceral jobbade med innan de stängdes ner.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Drömmen vore ju ändå om CD Projekt Red hade fått chansen att leverera ett Star Wars spel...mmmmmm, godis!

..eller ett företag som kan göra strider roliga i combo med CD projekt Red


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gnällkuk

Jag hoppas verkligen att man för Respawns skull ser till att inte släppa deras jävla spel mellan alla andra mastodontitlar. Helt sjukt hur kasst EA har hanterat detta och mer eller mindre självmant dödsdömt spelen på förhand.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Att EA fick exklusiva rättigheter till SW är nog det värsta som hänt SW spel även om man inkluderar de spel som var sämst då, så var de i många fall bättre än vad EA lyckats skapa. Visst om man bara bryr sig om grafik och cola strider så tycker man säkert om senaste Battlefront spelen, för mig däremot som har högre förväntningar på SW spel (SW spel var en gång i tiden förknippade med några av de bästa spelen som gjorts oavsett om det var SW eller ej) så har det som sagt varit väldigt mediokert.

Nej det är dags att någon annan tar över licensen, ser hellre att Activision får den för isf finns det iaf en chans att jag äntligen får en värdig uppföljare på Dark Forces (och då menar jag IP´n, som SW-fan är jag fullt medveten om att de två senaste spelen i serien var Jedi Outcast/Academy, spel som har de absolut bästa lightsaber striderna i något SW spel jag känner till eller spelat).

Medlem

Vill ha ett nytt eller upphottad Star Wars - empire at war!

Medlem

Blir nog en avskalad produkt buggd (höhö) med en massa luckor att fylla ut med massa DLC:S som kommer att krävas för att ge en komplett spelupplevelse.

Medlem

@PcGamer: Jedi Outcast och Academy var vansinnigt bra spel. inte spelat något SW spel med bättre jedi/sith strider än Jedi Academy.


signatur

I drank what?

Medlem

Men herregud, ännu ett jävla stickspår in mellan gammelfilmerna. 25000 år historia och de ska tvunget alltid in i samma jävla 30-årsperiod och härja.

Medlem

Jag vill hellre prata om Titanfall 3 än Star Wars!!! 😄

1
Skriv svar