Det är sjukt... Två månader efter Two Point Hospital kommer Project Hospital

Robot
Det är sjukt... Två månader efter Two Point Hospital kommer Project Hospital
Medlem

Kommer det en recension på FZ?

Moderator | Testpilot
Skrivet av ShciZo:

Kommer det en recension på FZ?

Om du frågar snällt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Just det. Det var detta spel som utannonserades i januari-februari och som skulle släppas denna höst. Skulle vara trevligt med en FZ titt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser mera seriöst ut än det andra?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Känns lite som two-point kommer vinna detta race. Snabbast ut, mer grafiskt tilltalande och humor som theme hospital. Detta känns alldeles för stelt och grafiskt otilltalande. Nä min dos av hospital spel är mättat för några år framöver efter att ha klarat two-point.

Medlem
Skrivet av robbis:

Känns lite som two-point kommer vinna detta race. Snabbast ut, mer grafiskt tilltalande och humor som theme hospital. Detta känns alldeles för stelt och grafiskt otilltalande. Nä min dos av hospital spel är mättat för några år framöver efter att ha klarat two-point.

Inte samma målgrupp. Ena spelet är för barn och den andra är för seriösa vuxna spelare.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Det ser fruktansvärt plottrigt ut, och grafiken påminner om flash-spelen till webbläsarna för 15 år sedan. Inte särskilt imponerande när man jämför med rivalen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Regina Lund?

Nu hängde jag inte med riktigt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av robbis:

Känns lite som two-point kommer vinna detta race. Snabbast ut, mer grafiskt tilltalande och humor som theme hospital. Detta känns alldeles för stelt och grafiskt otilltalande. Nä min dos av hospital spel är mättat för några år framöver efter att ha klarat two-point.

Beror på vad man är ute efter. Project Hospital har mycket, mycket mer djup än TPH.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Inte samma målgrupp. Ena spelet är för barn och den andra är för seriösa vuxna spelare.

Antar att jag är ett 29 årigt gammalt barn

Håller med robbis. Är också mätt på denna nichade genre efter att ha spelat klart
Two Point

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Inte samma målgrupp. Ena spelet är för barn och den andra är för seriösa vuxna spelare.

Hahaha.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Inte samma målgrupp. Ena spelet är för barn och den andra är för seriösa vuxna spelare.

Skönt man har barnasinnet kvar trots att man närmar sig 35 då

Medlem

Jag upplever inte alls att detta spel skulle vara någon motståndare, till Two point hospital. Ser ut o vara två olika spel, som har sjukhus som gemensam nämnare. Men om det är så, så är det en humoristisk spel och en annan seriös spel. Så åter igen, båda stärker varandra en att sänka varandra.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar