Layers of Fear 2 annonserat

Robot
Layers of Fear 2 annonserat
KoP
Medlem

Härligt! Gillade verkligen Layers of fear. Riktigt skruvad och sorglig berättelse.

Medlem

Ett av de senare bättre skräckspelen jag lirat, ser fram emot uppföljaren!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Tråddemonen
Testpilot

Nice! 1an levererade många ruggiga stunder.

Medlem

Gillade första så hoppas att detta är minst lika bra

Medlem

Oh fan. Härligt.
Blooper Team är nog min favo utvecklare vad gäller skräckspel. Första Layers Of Fear var riktigt nice och likaså deras sci-fi rysare Observer var sjukligt bra.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Nice!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Ser fram emot detta, älskar deras spel, Layers of Fear och Observer!! 2 riktiga mästerverk som varje skräckfan borde kolla in.

Medlem

Mmm intressant, man kanske skulle ge ettan en chans då så många rekommenderar den. Påminner den om något släppt skräckspel tro, som man kan ha som referens?

Medlem

Kan även jag rekommendera layers of fear 1! jag och polaren är eniga om att det är något visst med liret som dom andra försöken till skräckspel inte kan leverera - fullpott från oss!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Punch Out:

Mmm intressant, man kanske skulle ge ettan en chans då så många rekommenderar den. Påminner den om något släppt skräckspel tro, som man kan ha som referens?

Själva sättet man spelar på är likt Amnesia i hur man interagerar med objekt och öppnar dörrar osv men sedan får jag säga Layers of Fear är en rätt unik upplevelse i sig. Det är jäkligt mindfuckande ibland haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Ser framemot det här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar