Då kommer du kunna betatesta Fallout 76 även till pc och PS4

Robot
Då kommer du kunna betatesta Fallout 76 även till pc och PS4

Här hittar du alla hålltider.

#beta, #bethesda, #fallout-76


Medlem

så betan är bara typ 4 timmar om dagen ? o.O är de dum i huvud ?


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Freywiind:

så betan är bara typ 4 timmar om dagen ? o.O är de dum i huvud ?

Chansar på att det kan vara ett sätt för de att stresstesta sina servrar då det kommer vara extra stort tryck då det är under några få timmar som folk kan prova på spelet.


signatur
Medlem

Antar att de kommer tweaka saker medan den ligger nere dessutom

Medlem
Skrivet av Freywiind:

så betan är bara typ 4 timmar om dagen ? o.O är de dum i huvud ?

Tror inte dom vill att folk ska spela för länge heller, risken finns ju att spelet är väldigt tunt på innehåll om man tänker på deras uttalande nyligen. Detta är ju bara "början" på resan enligt dom. Det signalerar för mig i alla fall att det kommer vara tunt med innehåll.

Medlem

Tiderna talar om att de vill se hur servrarna fungerar, att man inte ska spela sig trött utan att man ska ha en längtan att fortsätta.. Allt du spelar i betan sparas och du kan bara fortsätta när du köpt spelet..

Sea of Thieves varning på detta.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Fallout 4 var en sådan katasrofal besvikelse.
En shooter.
...och det här är vad? Ännu mer shooter med ev random encounter med en spelare för ännu lite mer shooting?

Morrowind
New vegas
Oblivion
Fallout 3
Skyrim
Fallout 4
Fallout 76?

Ja ni ser ju själva förfallet.. RIP Bethesda

Medlem
Skrivet av kaealy:

Tror inte dom vill att folk ska spela för länge heller, risken finns ju att spelet är väldigt tunt på innehåll om man tänker på deras uttalande nyligen. Detta är ju bara "början" på resan enligt dom. Det signalerar för mig i alla fall att det kommer vara tunt med innehåll.

Helt korrekt.
Motorn är utdaterad (trots alla fina mods och scripts till skyrim exempelvis)
Bethesda har kapat teamet/personalstyrkan som jobbar vidare i motorn hårt, fallout 76 är bara en shooter med 4 spelare (!) på varje server (?), där vi ska springa runt o skjuta krabbor för loot?
Det här spelet är stendött redan innan release.

Förhoppningsvis jobbar alla andra på Bethesda i en ny motor med elder scrolls, release 2023

Inaktiv
Skrivet av Patrik1975:

fallout 76 är bara en shooter med 4 spelare (!) på varje server (?)

Vart fick du 4 spelare ifrån? Allt jag läst har sagt 24 spelare.

Medlem

Bethesdsa Game Studios har aldrig gjort mig besviken någonsin, tvärom, dom har alltid överträffat mina förväntningar.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Patrik1975:

Fallout 4 var en sådan katasrofal besvikelse.
En shooter.
...och det här är vad? Ännu mer shooter med ev random encounter med en spelare för ännu lite mer shooting?

Morrowind
New vegas
Oblivion
Fallout 3
Skyrim
Fallout 4
Fallout 76?

Ja ni ser ju själva förfallet.. RIP Bethesda

Alla fallout spel har varit rpg shooters är inte det alla förväntar sig? Om du vill ha ett fallout spel som liknar 1an och 2an som nu är nästan 20 år gammalt, så kan du kolla på Wasteland 3 istället.

Bethesda spel har varit bland dom bästa singleplayer spelen tack vare modsen. Dom ska släppa mod tool till fallout 76 med.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar