Så låser du upp fast travel i Red Dead Redemption 2

Robot
Så låser du upp fast travel i Red Dead Redemption 2

Det är inte helt självklart hur du snabbt tar dig runt till olika platser på kartan.

#fast-travel, #red-dead-redemption-2, #snålskjuts


Medlem

Har en känsla av att jag inte kommer använda fast travel speciellt mycket. Det gjorde jag inte i Witcher 3 heller.

Medlem

Bra att möjligheten finns iallafall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Har en känsla av att jag inte kommer använda fast travel speciellt mycket. Det gjorde jag inte i Witcher 3 heller.

Kanske använt det 2-3 gånger sedan kag låste upp det. Och främst i ”recensionssyfte”.


signatur
Medlem

Kommer det till PC så ska jag gå baklänges dit jag ska.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Fast travel med hjälp av kartan i lägret, går det bara att använda fast travel från lägret till en punkt eller kan man använda fast travel var som helst när det väl är upplåst?

Föredrar iofs att gå själv och stöta på/upptäcka saker som man annars skulle missa, men ändå nyfiken på hur det fungerar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Wolfkin:

@Carl Johansson-Sundelius: Fast travel med hjälp av kartan i lägret, går det bara att använda fast travel från lägret till en punkt eller kan man använda fast travel var som helst när det väl är upplåst?

Föredrar iofs att gå själv och stöta på/upptäcka saker som man annars skulle missa, men ändå nyfiken på hur det fungerar.

Den funkar bara från lägret.


signatur
Medlem
Skrivet av Exxo:

Bra att möjligheten finns iallafall.

Verkligen.
Grafik är inget som direkt sticker utför mig längre i spel och när man ska ta sig över samma ställe för 10e gången så är jag rätt trött på det och vill bara komma fram till målet haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Den funkar bara från lägret.

Tackar, känns ju lite som om Rockstar inte vill att man ska använda fast travel när de lägger in ett så pass begränsat system.

Får se ikväll när jag ska spela om jag inte kan göra en Calle och få hästen att hoppa ner från ett vattenfall.

1
Skriv svar