Dag ett-patchen för Red Dead Redemption 2 är drygt 3 GB tung

Robot
Dag ett-patchen för Red Dead Redemption 2 är drygt 3 GB tung

Något tyngre på Playstation 4 än Xbox One.

#red-dead-redemption-2, #rockstar-games


Medlem

Är spelet redan på runt 100GB så spelar ju några 3GB ingen större roll

Inaktiv
Skrivet av ohGr:

Är spelet redan på runt 100GB så spelar ju några 3GB ingen större roll

Nej och förhoppningsvis är det spelbart. Tänker i synnerhet på Kingdom Come: Deliverence som vägde in på 25gb (rätta mig om jag har fel) dag 1 patch. Och därefter fortfarande var i princip ospelbart..

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Nej och förhoppningsvis är det spelbart. Tänker i synnerhet på Kingdom Come: Deliverence som vägde in på 25gb (rätta mig om jag har fel) dag 1 patch. Och därefter fortfarande var i princip ospelbart..

I princip ospelbart? Så illa var det definitivt inte hos mig.

Verkar som att en del drabbades mer än andra. På min maskin funkade KCD faktiskt rätt bra med dag 1-patchen. Jag stötte bara på en enda störande bugg under flera timmars spelande (trapp-buggen), det var allt. Hade överlag riktigt kul med spelet och märkte inte av några buggar egentligen. Ville bara nämna det.

Inaktiv
Skrivet av Nemo:

I princip ospelbart? Så illa var det definitivt inte hos mig.

Verkar som att en del drabbades mer än andra. På min maskin funkade KCD faktiskt rätt bra med dag 1-patchen. Jag stötte bara på en enda störande bugg under flera timmars spelande (trapp-buggen), det var allt. Hade överlag riktigt kul med spelet och märkte inte av några buggar egentligen. Ville bara nämna det.

Helt ärligt kul för dig! Själv så fick jag en spelförstörande bugg en bit in och sen startade jag om och därefter kom en patch som sabbade sparfilen. Kort och gott det ligger på hyllan nu, lär dock köra det i framtiden!

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Helt ärligt kul för dig! Själv så fick jag en spelförstörande bugg en bit in och sen startade jag om och därefter kom en patch som sabbade sparfilen. Kort och gott det ligger på hyllan nu, lär dock köra det i framtiden!

Jo, sånt är himla trist. Jag såg några klipp på youtube där folk hade spelat in olika buggar, men det var inga jag hade råkat ut för. Så jag vet vilken tur jag haft.

Medlem

Jag hade även tur, enda buggen var när man skulle hämta igen den där sabla pastorn vid brända byn aropå KC:D.

jbx
Medlem
Skrivet av anon_326114:

Helt ärligt kul för dig! Själv så fick jag en spelförstörande bugg en bit in och sen startade jag om och därefter kom en patch som sabbade sparfilen. Kort och gott det ligger på hyllan nu, lär dock köra det i framtiden!

Samma här, gillade spelet skarpt men sparfilen försvann eller gick inte att ladda. Hann spela 4-5 timmar och har inte rört spelet sen dess, tyvärr. Hoppas jag hittar lusten att ta upp det i framtiden igen.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Då kan jag installera spelet och fixa patchen medan jag spelat färdigt ettan

1
Skriv svar