Se vår spoilerfria Red Dead Reedemption 2-stream

Robot
Se vår spoilerfria Red Dead Reedemption 2-stream

Se FZ-redaktionen utforska, jaga, fiska, tämja hästar och skjuta kofösare i fejset.

#no-spoilers, #red-dead-redemption-2, #stream


Gnällkuk

Spoiler-fri? Med tanke på allt man stöter på i form av oväntade side-quests osv känns det omöjligt :> Sen är ett sånt här spel jag har lite svårt att titta på när någon streamar, man vill uppleva allt själv! Att se någon spela spelet innan man testat det själv förstör mycket av magin, enligt mig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Ponny

@tricky: Det är nog väldigt individuellt vad man tolkar som spoiler och icke-spoiler, men om man tänker att huvudkampanjen är "SPOILER ALERT" kan man nog vara lugn, men vill man bli totalt överraskad av miljöer, menyer, grafik, ja, "ALLT!" vet man ju att man ska blunda och tänka på något annat. Det är från spel till spel hur känslig jag själv är. Kommer t.ex. inte se en enda Kingdom Hearts III-trailer till.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Skrivet av tricky:

Spoiler-fri? Med tanke på allt man stöter på i form av oväntade side-quests osv känns det omöjligt :> Sen är ett sånt här spel jag har lite svårt att titta på när någon streamar, man vill uppleva allt själv! Att se någon spela spelet innan man testat det själv förstör mycket av magin, enligt mig.

Det blir att rida runt i världen och göra det man kan göra där som inte är storyrelaterat. På så sätt spoilerfritt.


signatur
Medlem

Tycker inte grafiken var så mycket bättre. Kanske är FZ-streamen som sänker kvaliteten?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Moderator | Testpilot
Skrivet av tricky:

Spoiler-fri? Med tanke på allt man stöter på i form av oväntade side-quests osv känns det omöjligt :> Sen är ett sånt här spel jag har lite svårt att titta på när någon streamar, man vill uppleva allt själv! Att se någon spela spelet innan man testat det själv förstör mycket av magin, enligt mig.

Tur kan man välja att inte titta då

Skämt åsido men det är sant att det är svårt att hålla det relativt spoilerfritt. Jag antar tanken med en sådan stream (och det här är bara vad jag tänker) att man inte gör story missions eller side quests och bara går runt och upplever världen lite. Potentiellt att man gör ett mindre sidouppdrag bara för att det inte är mycket handling i den.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Tycker inte grafiken var så mycket bättre. Kanske är FZ-streamen som sänker kvaliteten?

Du, läs texten i artikeln innan du tittar, hahah.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Jag anser att allt är en spoiler dagen innan så jag avstår

Avstängd

Min personliga tolkning är att "utforskning" i sig är en slags spoiler. Men ja, därför fick jag skylla mig själv när jag tittade på alla Kingdom som avslöjades i kommande Super Mario Odyssey där en stor del av "det överraskande utforskandet" försvann när man själv spelade.

Med andra ord: se på "utforskning" efter egen risk!

Gnällkuk
Skrivet av Fredrik Eriksson:

@tricky: Det är nog väldigt individuellt vad man tolkar som spoiler och icke-spoiler, men om man tänker att huvudkampanjen är "SPOILER ALERT" kan man nog vara lugn, men vill man bli totalt överraskad av miljöer, menyer, grafik, ja, "ALLT!" vet man ju att man ska blunda och tänka på något annat. Det är från spel till spel hur känslig jag själv är. Kommer t.ex. inte se en enda Kingdom Hearts III-trailer till.

Skrivet av Tomas Helenius:

Det blir att rida runt i världen och göra det man kan göra där som inte är storyrelaterat. På så sätt spoilerfritt.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Tur kan man välja att inte titta då

Skämt åsido men det är sant att det är svårt att hålla det relativt spoilerfritt. Jag antar tanken med en sådan stream (och det här är bara vad jag tänker) att man inte gör story missions eller side quests och bara går runt och upplever världen lite. Potentiellt att man gör ett mindre sidouppdrag bara för att det inte är mycket handling i den.

Ingen kritik och jag förstod direkt ungefär vad som skulle göras på streamen, men som sagt - tappar lite av magin om man ser på andra innan man upplevt själv :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av tricky:

Ingen kritik och jag förstod direkt ungefär vad som skulle göras på streamen, men som sagt - tappar lite av magin om man ser på andra innan man upplevt själv :>

Om 12 minuter kan jag berätta om du har rätt eller fel.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Om 12 minuter kan jag berätta om du har rätt eller fel.

Jag har svårt att se att jag har fel!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Gissar på 4/5.

Medlem

Jocke, sjukt lik Jamie Hyneman i Tested!

en fråga om när man rider och har lagens män efter sig, kan man då trycka in en knapp för vända sig om för skjuta?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Starwarsmannen:

en fråga om när man rider och har lagens män efter sig, kan man då trycka in en knapp för vända sig om för skjuta?

Ja, du kan vända dig i sadeln!


signatur
Medlem
Skrivet av bellyman:

Du, läs texten i artikeln innan du tittar, hahah.

Hahaha förstå humor.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skägg.
10 Chambers

RDR2 kommer igång här https://youtu.be/rApSIKFopkc?t=1685 för er som kollar i efterhand.


signatur
Tråddemonen
Testpilot

Gillade när vargen tvingade Calle att ta sig ett dopp.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zimpan:

Gillade när vargen tvingade Calle att ta sig ett dopp.

Välj sida du bara!


signatur
Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Ska jag överleva vildmarken de kommande veckorna så måste jag välja rätt sida så jag inte åker på en björnsmocka eller värre! Jag är dessutom en badkruka, så jag vill inte ramla i plurret.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Hahaha förstå humor.

Humor förstår jag helt och hållet.
Sarkasm i textformat över internet har jag lite svårt för dock.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

1
Skriv svar