8 vilda västern-sjukdomar du kan fejka för att få spelledigt på fredag (intyg ingår!)

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Du har ju några dagar på dig att inhandla inför releasen!

Ska nog köpa spelet till en kompis som en "present" och sen stanna där runt en vecka ellet två


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Har missat att ta ledigt. Blir ruskigt sugen på att sjukanmäla mig nu... Och det känns som att tråden normaliserar sånt beteende hahaha.

Avstängd
Skrivet av ilovemajs:

Detta är en av de gånger jag är oändligt glad att vara lärare. Det faller sig så vackert att det är studiedag på fredag och sedan höstlov. BOOYAAA!! på den timingen.

Har lärare lov? Det var något nytt.

Lärarna jag känner brukar "jobba" på när eleverna har lov.


signatur

PS5 och inget annat.

Relik 📜
Skrivet av Bennii:

"Hej, halloj! Nej, Calle, vi rundar av direkt och tar spelhelg" säger Jocke, men ingen hör för micen är som vanligt avstängd.

Nu var du inte snäll! Ibland är det svårt.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Fick ledigt på Fredag.
Hela poängen var att spela RDR2 men både fassan som bor utomlands och en vän som bor i London kommer och hälsar på samma dag. Tråkigt.... jag som har planerat sen ett år tillbaka...

Medlem

man får ta ledigt när och om PC version kommer ut inte före.

KoP
Medlem

Skönt att man inte behöver ta ledigt på fredag då man slutar 1. Fast sen blir det väl säkert så att man inte hinner lira förräns kvällen ändå. :/

Medlem

Verkligen i spelarnas tjänst. En riktig välgärning!

Medlem

Jag är pappaledig för höstlov nästa vecka... Så det blir tidig läggdags för barnen 😂

Frilansare
Skrivet av robbis:

Jag är pappaledig för höstlov nästa vecka... Så det blir tidig läggdags för barnen 😂

16:15 är en bra tid har jag hört!

Frilansare
Skrivet av AtlasBreaker:

Verkligen i spelarnas tjänst. En riktig välgärning!

Tack! Vi gör vårt bästa (värsta?)

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

16:15 är en bra tid har jag hört!

Ja det är synd att dom inte sover middag längre, det var den bästa tiden. Men 19 för lilltjejen och 20 för grabben... Sen kan man gejma till 04 för att hinna få några timmar sömn. Sen skickar man över dem till vänner under dagen.

Medlem
Skrivet av breahl:

Har lärare lov? Det var något nytt.

Lärarna jag känner brukar "jobba" på när eleverna har lov.

Ok, "en vecka med möten, planering, rättning, vidareutbildning och komptid" är en bättre beskrivning. Men om man har vetat om att RD2 är på gång så har man minskat alla möten till ett minimum och lagt dem på måndag, planerat allt som behöver planeras, rättning har jag inget att göra, vidareutbildning tisdag och kompa ut ons-fre.

Det kommer att bli vackert!

Medlem

Med särskild erfarenhet av läkarintyg kan jag själv intyga att det ät riktigt lätt att få läkaren aty skriva nästan vad som helst så länge du inte är helt värdelös på att ljuga. Dem tar sig sällan tiden för riktiga undersökningar .


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar