Battle royale till Battlefield V släpps i mars 2019

Medlem

Ok, så grundspelet har från start har ett fullgott antal banor och spellägen. Men i efterhand tillkommer ytterligare (gratis)material för att hålla spelet intressant längre och utan att splittra communityt. HUR ÄR DET DÅLIGT?

Ni låter som mig när jag ser en ny Iphone för 15 lax och hör Apple...

Medlem

Meh bara conquest large finns med på ett hörn är jag nöjd

Medlem

Bättre än att fördröja de vanliga spellägena och släppa BR dag 1;) Bra prioriterat, men frågan är om det verkligen var planerat från start att släppa BR senare, eller om de fick lov att dumpa det och koncentrera sig på vanliga spelet nu när de sköt upp det en månad. Oavsett, bra prioriterat.

Medlem

Oooh, return of rush. Nice.

Medlem

Min magkänsla säger att de påbörjade utvecklingen alldeles för sent för att de insåg att samtliga konkurrenter satsar på BR, så de sket ner sig lite, och nu sitter de och panikutvecklar det, vilket även hade förklarat varför vi inte har fått se någon ordentlig gameplay från det än.

Jag har en känsla av att BFV inte kommer att vara så hett alltså. Inte mycket som har imponerat på mig än.

Medlem

Så BF5 dör i mars


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jävla barnungar om nu inte gillar BR så låt det vara skit i det men för den saken skull sitt inte här inne lipa som en fem åring om det.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Så BF5 dör i mars

Då får det att låta som om Battlefield brukar leva mer än två månader oavsett innehåll. Oavsett om spelet är bra eller inte så har det inte varit det mest livskraftiga och långlivade spelet sedan BF2 och jag kan inte med säkerhet säga om det är sant eller en romantiserad bild vi gamers har. Spelet kommer sannolikt att tappa efter ett par månader och BR blir en naturlig punkt då människor kommer tillbaka för att se hur det är.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Trevligt, hellre Battlefield än Fortnite, PUBG och CoD's sörja!


signatur

AYY LMAO

Tacka vet jag BF Vietnam. Resten är trash, I said it first!

12
Skriv svar