Grattis på födelsedagen, Path of Exile!

Robot
Grattis på födelsedagen, Path of Exile!

Det omtyckta hack 'n slash-liret fyllde fem år igår.

#grinding-gear-games, #path-of-exile


Medlem

Älskar hack and slash men PoE är inget för mig, tyvärr. Men har flera hundra timmar spelade ändå under dessa 5 år.

Sedan tycker jag att PoE är ett riktigt praktexempel på hur man kan lyckas med ett F2P-spel och samtidigt göra det på ett riktigt bra sätt utan en massa P2W.

Grattis GGG för 5 år!

Medlem

Jag har enligt Steam spelat i 563 timmar, överlägset mest i mitt Steambibliotek. Troligtvis runt 50-60 timmar på Xbox, mest för att testa konsolupplevelsen. Jag tror jag har betalat runt 300 kronor i shoppen för att visa min uppskattning till utvecklarna.

Nu är det ganska länge sen jag spelade. Kanske återvänder nån gång i framtiden, men just nu finns det lite för mycket annat att spela.

Medlem

Tyckte om det väldigt mycket. Spelade det ett tag, sedan kom annat imellan och så glömdes det bort. (Som med många andra spel...) Kul att höra att det fortfarande går bra för dom.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är helt såld på det här spelet, 1250 timmar and keep counting.

Medlem

Kör spelet standalone så jag kan inte se hur många timmar det har blivit... tur det!

Medlem

Spelat innan officiella releasen och kommer fortfarande tillbaka minst varannan league. Skulle nog gissa att jag lagt 1500+ timmar om man räknar med icke steam versionen. D3 kanske jag la 50h innan jag blev less.

Grymt spel. Lär nog leva ett par år till också.

Medlem

mycket kul spel, bra dev team, kommer tillbaks varje league, senaste tog nog priset dock, har inte spelat så mycket poe sen jag började
1727 timmar counting, vill inte kolla hur mycket jag spenderat i cash shoppen

Medlem

Jag är en snåljåp. Har tusentals matcher i hearthstone,men lagt noll kronor på det. Spelade sjukt nycket LoL tidigare och köpte bara ett litet billigt pack hjältar tidigt.
Men PoE la jag ett par hundra för extra stash. För min gynning och för att stödja. Behövdes eg. inte för en casual som mig.
Riktigt bra betalmodell,och de verkar ju gå runt!

1
Skriv svar