Släpptrailer för Spyro Reignited Trilogy (även om spelet är långt ifrån släppt...)

Robot
Släpptrailer för Spyro Reignited Trilogy (även om spelet är långt ifrån släppt...)
Medlem

När Insomniac gör spel för Sony så lyckas de gång på gång fånga mitt intresse. När de gjorde spel för EA gick jag från att vara rejält intresserad tills jag såg att det visade sig vara ännu ett generiskt shooter spel, samma sak med Microsoft, mycket av det jag inte gillade i deras spel (som fiender som spawnar i R&C eller Resistance) var nu en stor del av spelet.

Men så återgår de till att utveckla spel för Sony och lyckas återigen få mig rejält intresserad, det får mig att se en röd tråd, Sony var anledningen till att jag gillade deras tidigare spel på samma sätt som Nintendo var det med Rare.

Körde aldrig Spyro men jag har alltid varit intresserad av spelserien, kan nog bli ett köp i framtiden.

Medlem

Nostalgin slår hårt, ser väldigt mycket fram mot detta Crash remaken var grym!

Medlem

Hoppas PC-versionen kommer fortare än med Crash-remaken.

Medlem

Fanns inte spelet på Wii också?

Avstängd

Wow! Jag är så sjukt avis (på er som växte upp med Spyro) för jag växte inte upp med Spyro men hade gärna sett liknande implementering av Super Mario Sunshine.

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Fanns inte spelet på Wii också?

Tvivlar på det då Sony gav ut de tidigare spelen och ofta när en tillverkare av konsoler ger ut spel så innebär det även att de har rättigheterna till dem (som i fallet med Mass Effect). Efter Sony så blev det Vivendi (Sierra)som stod för spelen som var baserade på Spyro och iom att Activision köpte företaget är det nu de som äger Spyro-licensen.

Mig veterligen släpptes inte de tre första spelen på något annat format än Playstation, precis som Crash Bandicoot spelen.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Mig veterligen släpptes inte de tre första spelen på något annat format än Playstation, precis som Crash Bandicoot spelen.

Var de inte sagt för ett tag sedan att de skulle komma till switchen med? Eller var detta bara ett rykte?

1
Skriv svar