Måndagsmörker? Minns när vi tog spelhelg tillsammans

Robot
Måndagsmörker? Minns när vi tog spelhelg tillsammans

Äntligen är det fredag, och det betyder spel i videomagasinet Fräcka Fredag.

#fortnite, #fräcka-fredag, #generation-zero, #katrin-zytomierska, #red-dead-redemtion-2


Medlem

Gurr@ är fan bäst.

Testpilot

Förslag på ämne till fredags snacket:

Vilket spel chockade er mest med smart AI?
Sen ta gärna skojiga exempel på dum AI och / eller buggad AI

Tråd:
https://www.fz.se/forum/trad/432377-spel-med-smart-ai

Tråddemonen
Testpilot

Har ni börja att recensera RDR2 ännu?

Medlem

När kommer en ny version av muggen med enbart logo, plus logo på "rätt" sida så att jag kan köpa en till som kommer passa perfa på kontoret?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare

Vart tog generation zero streamen vägen? (voden)

Och är det nån idé att nominera spel till onsdags streamen nu när ett nytt witcher spel kommer ut på tisdag?

Gnällkuk

Är det bara jag som känner mig provocerad av "Nu tar vi spelhelg tillsammans" 12:30!? #kränktpåjobbet


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Tråddemonen
Testpilot

När vart jag sur över röstningen på streams? Har bara minnen utav att nominera spel.

Frilansare
Skrivet av Zimpan:

När vart jag sur över röstningen på streams? Har bara minnen utav att nominera spel.

Kanske var Devan, sorry. Trevlig spelhelg!

Tråddemonen
Testpilot

@Joakim Bennet: Haha ingen fara, vart lite konfundersam. Du kanske blanda ihop min negativa kommentar på RDR2 launch trailern. Trevlig helg Jocke, mata på med spelen!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av tricky:

Är det bara jag som känner mig provocerad av "Nu tar vi spelhelg tillsammans" 12:30!? #kränktpåjobbet

En annan jobbar även imorgon, så att...

Gnällkuk
Skrivet av Sisyr:

En annan jobbar även imorgon, så att...

Ouch, jag är tyst nu


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot

Något i Fredags kändes inte helt rätt och jag kunde inte riktigt komma fram till vad det berodde på. Med en här puffen så fick vi svaret.

Helst ärligt så tycker jag att ni gör ett super bra jobb med Fräcka Fredag. Alltid skön stämning och roligt upplägg/roliga inslag så man bara mår gott i själen. Det härligaste utav allt är hur slappt programmet känns och att man får en känsla av att man är med i gänget när man kikar och hänger med i chatten.

Keep up the good work.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Frilansare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Något i Fredags kändes inte helt rätt och jag kunde inte riktigt komma fram till vad det berodde på. Med en här puffen så fick vi svaret.

Helst ärligt så tycker jag att ni gör ett super bra jobb med Fräcka Fredag. Alltid skön stämning och roligt upplägg/roliga inslag så man bara mår gott i själen. Det härligaste utav allt är hur slappt programmet känns och att man får en känsla av att man är med i gänget när man kikar och hänger med i chatten.

Keep up the good work.

Tack! Hoppas helgen blev god ändå.

1
Skriv svar