Se oss streama vi Generation: Zero

Robot
Se oss streama vi Generation: Zero

(REPRIS KOMMER UPP IMORGON!)
Ingen omröstning denna gång, tyvärr. Men 13:00 måste ni sitta som klistrade vid Tuben.

#generation-zero, #onsdag, #stream


Releasehästryttare

Jaha, det va ju tråkigt.
Ingen bonus stream i morrn eller början på nästa vecka istället?

Har inte hunnit spela det än själv men tydligen skall The Hex vara helt fenomenalt!

Gnällkuk

Stängda betan börjar imorgon, nycklar kommer att skickas ut efter att betan börjat (det är lite otydligt vad som menas, men antar att de syftar till streamer-delen som får en dags headstart).

Stänga betan börjar annars klockan 09:00 imorgon och pågår fram till 09:00, måndag 22/10.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Yay! Skrev i omröstningen att ni skulle streama detta! Hypen är total!

Medlem

Tänker låtsas vara kränkt över den uteblivna omröstningen bara för att .

Frilansare
Skrivet av tricky:

Stängda betan börjar imorgon, nycklar kommer att skickas ut efter att betan börjat (det är lite otydligt vad som menas, men antar att de syftar till streamer-delen som får en dags headstart).

Stänga betan börjar annars klockan 09:00 imorgon och pågår fram till 09:00, måndag 22/10.

Enligt mail direkt från Avalanche börjar betan idag. I samma mail som vi fick spelkoden.

Frilansare
Skrivet av Devan:

Jaha, det va ju tråkigt.
Ingen bonus stream i morrn eller början på nästa vecka istället?

Har inte hunnit spela det än själv men tydligen skall The Hex vara helt fenomenalt!

Sorry! Men GZ var hur som helst nominerat, så vi kan väl låtsas att det röstades fram? Tror personligen att det hade haft stor chans ändå.

Releasehästryttare
Skrivet av Joakim Bennet:

Sorry! Men GZ var hur som helst nominerat, så vi kan väl låtsas att det röstades fram? Tror personligen att det hade haft stor chans ändå.

Absolut, hade du haft med det på listan så hade det garanterat vunnit då det är betydligt mer känt, folk tenderar ju att rösta på det som de känner till istället för nått nytt.

Nya saker kan ju vara farligt att testa

Gnällkuk
Skrivet av Joakim Bennet:

Enligt mail direkt från Avalanche börjar betan idag. I samma mail som vi fick spelkoden.

Bara för streamers. Vi andra får snällt vänta tills imorgon.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Frilansare
Skrivet av Devan:

Absolut, hade du haft med det på listan så hade det garanterat vunnit då det är betydligt mer känt, folk tenderar ju att rösta på det som de känner till istället för nått nytt.

Nya saker kan ju vara farligt att testa

Fast, det är helt nytt för mig, har inte lirat en sekund.

Frilansare
Skrivet av tricky:

Bara för streamers. Vi andra får snällt vänta tills imorgon.

OK, då är du välkommen att kolla på oss!

Releasehästryttare
Skrivet av Joakim Bennet:

Fast, det är helt nytt för mig, har inte lirat en sekund.

Jag menar i form av täckelse, Generation zero har ju fått flertalet nyhetsartiklar på framsidan, medans The hex är okänt för alla som inte läst min post om det eller sett det på andra websidor.

Jag ser fram emot GZ som ni andra också(har haft det på wishlisten sen de visade upp spelet för första gången), men efter ha sett utvecklarna spela på livestreamen för ca en månad sen så känns det som att det är ett looterspel med robotfiender och lite påklistrad backstory varför robotarna tagit över och var alla andra människor är.

Frilansare
Skrivet av Devan:

Jag menar i form av täckelse, Generation zero har ju fått flertalet nyhetsartiklar på framsidan, medans The hex är okänt för alla som inte läst min post om det eller sett det på andra websidor.

Jag ser fram emot GZ som ni andra också(har haft det på wishlisten sen de visade upp spelet för första gången), men efter ha sett utvecklarna spela på livestreamen för ca en månad sen så känns det som att det är ett looterspel med robotfiender och lite påklistrad backstory varför robotarna tagit över och var alla andra människor är.

Fair enough, men allt kan inte passa alla. Nu kör vi så här.

Avstängd
Skrivet av Devan:

Jag menar i form av täckelse, Generation zero har ju fått flertalet nyhetsartiklar på framsidan, medans The hex är okänt för alla som inte läst min post om det eller sett det på andra websidor.

Täckelse?

(ålderdomligt ord) täckande tygstycke, skynke, täcke; låta täckelset falla avtäcka en staty eller dylikt || -t; -n

Avstängd

PC Gamer streamar just nu ser jag!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Täckelse?

(ålderdomligt ord) täckande tygstycke, skynke, täcke; låta täckelset falla avtäcka en staty eller dylikt || -t; -n

Han översatte förmodligen direkt från engelskans "coverage". "Rapportering" hade varit mer passande i detta fall.

Releasehästryttare
Skrivet av Fiddi:

Han översatte förmodligen direkt från engelskans "coverage". "Rapportering" hade varit mer passande i detta fall.

Exactly!

Gnällkuk
Skrivet av Joakim Bennet:

OK, då är du välkommen att kolla på oss!

Tveksamt om kunden tycker att det är OK att jag sitter och kollar på folk som spelar datorspel :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Frilansare
Skrivet av tricky:

Tveksamt om kunden tycker att det är OK att jag sitter och kollar på folk som spelar datorspel :>

Va! Kunden kanske också vill titta?

Medlem

Ska bli intressant att titta på! Ska även testa betan imorgon när den släpps, sitter känslan på plats kommer det bli kanongött att vandra runt i det svenska 80-talet (det var 80 va?) och panga robotar.

Gnällkuk
Skrivet av Joakim Bennet:

Va! Kunden kanske också vill titta?

Högst tveksamt, jag drar nog ned medelåldern med minst 10 bast och då fyller jag ändå 36 till helgen :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Backloggens befriare

Äntligen!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Streaming på Youtube alltså?

Intressant...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd
Skrivet av Fiddi:

Han översatte förmodligen direkt från engelskans "coverage". "Rapportering" hade varit mer passande i detta fall.

"översatte"

Medlem

Heter spelet Generation Zero pga Generation Z? Folk födda i slutet av 90-talet och fram till 2010-talet? A.k.a. zoomers.

Medlem

Minns att en av mina fritidsledare hade keps bak och fram 89 och var hiphoppare så det förkom iaf i Sthlm.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Heter spelet Generation Zero pga Generation Z? Folk födda i slutet av 90-talet och fram till 2010-talet? A.k.a. zoomers.

Robotarna kanske är generation zero eller så är de som överlever generation zero? Den första eller de sista människorna i den postapokalyptisk världen?

Medlem

Gud va tråkigt det ser ut

Medlem
Skrivet av kaealy:

Robotarna kanske är generation zero eller så är de som överlever generation zero? Den första eller de sista människorna i den postapokalyptisk världen?

Du är smart du Kanske inte är så djupt. Tänkte att spelet riktade in sig på generation z som inte har upplevt denna tid i sverige.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Du är smart du Kanske inte är så djupt. Tänkte att spelet riktade in sig på generation z som inte har upplevt denna tid i sverige.

Mja, tror mer på din förklaring.

12
Skriv svar