Live: Vi spelar Call of Duty: Black Ops 4!

Robot
Live: Vi spelar Call of Duty: Black Ops 4!
Inaktiv

Har jag förstått det rätt att det inte är någon singel player kampanj denna gången?

Geeks Gaming
Skrivet av anon_1418:

Har jag förstått det rätt att det inte är någon singel player kampanj denna gången?

Det stämmer

Inaktiv

@NordhNet: Crap.. då blir det inget inköp.

Medlem

Kan någon vara snäll och förklara vitsen med detta spelsätt (Battle Royale), för oss som dör ganska direkt i början av spelet, och då bara tvingas att bli spectators resten av omgången?

Vad ska vi göra? Avsluta och börja en annan match, där jag också dör ganska så direkt.
Det borda vara rankat så att bra spelare hamnar bland de som är superbra och vi dåliga hamnar bland de mindre duktiga.
I team så skäms jag ett alltid bli skjuten först bara en liten stund efter starten av spelomgången.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Kan någon vara snäll och förklara vitsen med detta spelsätt (Battle Royale), för oss som dör ganska direkt i början av spelet, och då bara tvingas att blir spectators resten av omgången?

Vad ska vi göra? Avsluta och börja en annan match, där jag också dör ganska så direkt.

Japp, du får bara ett liv, dör du så är rundan slut för din del. Sista spelare/lag kvar vinner.

Jag ruttnade rätt fort på PUBG som kör samma princip. Jag orkar inte sitta och vänta på att rundan ska ta slut, bara att söka ny match tycker jag.

Därför det är tråkigt att köra i lag om man själv dör.. då blir det att vänta... zzzz


signatur

Ducati Streetfighter 848

Geeks Gaming
Skrivet av autograph:

Kan någon vara snäll och förklara vitsen med detta spelsätt (Battle Royale), för oss som dör ganska direkt i början av spelet, och då bara tvingas att blir spectators resten av omgången?

Vad ska vi göra? Avsluta och börja en annan match, där jag också dör ganska så direkt.

Lite så är det, fast det gäller å andra sidan de flesta multiplayerspel (beroende på spelsätt).
Där finns en massa tips när det gäller just Battle Royal, hoppa inte bland alla andra, undvik utkanten av cirklar osv.
Grunden är ju att stå som sista överlevare så att gå in i varje fight kan bli svårt i början. Det är bättre att undvika fighter om möjligt tills man fått grepp om spelet lite mer

Medlem

Fick in ungefär 20h speltid på blackout-betan och hade mycket roligare än de hundratals timmar jag lagt på Pubg. Det finns ingen singleplayer men blackout var allt som pubg borde ha varit.
Det återstår att se om det blir ett köp eftersom det redan finns så mycket annat som ska spelas och jag känner mig fortfarande lite mätt på battleroyale.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Belfry:

Fick in ungefär 20h speltid på blackout-betan och hade mycket roligare än de hundratals timmar jag lagt på Pubg. Det finns ingen singleplayer men blackout var allt som pubg borde ha varit.
Det återstår att se om det blir ett köp eftersom det redan finns så mycket annat som ska spelas och jag känner mig fortfarande lite mätt på battleroyale.

Kan också känna av Battle Royala-mättnaden och kommer nog tillbringa mest tid i vanliga mp-läget. Det kraschade dock hela tiden i fredags.


signatur
1
Skriv svar