Se 15 minuter utforskande i Fallout 76

Robot
Se 15 minuter utforskande i Fallout 76

Gräsmattorna utanför Greenbrier Hotel är grönare än i något annat Fallout-spel.

#fallout-76


Medlem

Tja, nu när de har möjligheten till att skapa multiplayer upplevelser så hoppas jag vi vid något tillfälle får tillgång till den biten i framtiden till andra Fallout och Elder Scrolls spel men på en mindre skala. Co-op, typ. Om inte inbyggt av Bethesda själva så kanske något för modding communityn att kunna ta del utav åtminstone.

Medlem

Finns massa 3 timmars videos på Youtube med.. Kollade lite igår och såg okej ut.. Gillade menyerna och hur de hade förbättrat de

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av EpicGoblin:

Finns massa 3 timmars videos på Youtube med.. Kollade lite igår och såg okej ut.. Gillade menyerna och hur de hade förbättrat de

Drog ut en timme precis. Ser ingen riktig poäng inatt dra ut precis allt i ett stycke. Bättre att göra små nedslag.


signatur
Medlem

Vilken platform får ni testa? xbox/ps4? Ser inte ut och vara PC i alla fall

Medlem

@koleny: Enligt kommentaren på Youtube så är det på PC i 4K (därför prestandaproblemen) och antagligen med en gamepad.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

@koleny: Enligt kommentaren på Youtube så är det på PC i 4K (därför prestandaproblemen) och antagligen med en gamepad.

Från förra artikeln:

Citat:

Fotnot: Värt att tillägga är att förhandstitten i West Virginia varken inkluderade privata servrar, moddar eller mikrotransaktioner. Testplattform: Xbox One X.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Från förra artikeln:

Åh fan...

Medlem

Ser ju katastrofalt fult ut. wtf?

Medlem

Jag är mest intresserad av om det blir en fulportning från konsol som med Fallout 4 eller om det faktiskt går att spela. Fallout 4 var ju horribelt dåligt kontrollmässigt.

Avstängd

Kollade första 10 sekundrarna, det räckte. Visst såg det snyggt ut, men det blir inte immersive, för i verkligheten kommer andra spelare inte röra sig långsamt och realistiskt, de kommer bunny-hoppa runt och t-bagga.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Drog ut en timme precis. Ser ingen riktig poäng inatt dra ut precis allt inlett stycke. Bättre att göra små nedslag.

Förstod inte meningen öht..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av EXPLICIT:

Förstod inte meningen öht..

Haha, innan-kaffe-post. Jag menade att jag inte förstår poängen att dra ut hela spelsessionen i ett stycke.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av synapskollaps:

Ser ju katastrofalt fult ut. wtf?

Youtube-komprimeringen var hård med detta. Kolla på 4K-klippen, tycker de ser bättre ut.


signatur
Medlem

Dags att fixa en ny grafikmotor


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Bara jag som tyckte att det lät som att musiken var tagen från Unravel?

1
Skriv svar