10 procent av alla Spider-Man-spelare har låst upp platinatroféen

Robot
10 procent av alla Spider-Man-spelare har låst upp platinatroféen
Medlem

Detta spelet var min första platinum trofé ^^

Medlem

Är det lättare att få ihop alla troféer i detta spelet än de flesta andra?

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Är det lättare att få ihop alla troféer i detta spelet än de flesta andra?

Ja, det är ingen svår platinum direkt , 2/10 i svårhetsgrad kanske.

Medlem

Har bara alla dräkter troféen kvar men måste samla på mig alla utmaningspolleter då

Medlem

Är inne på min 20e plat med farcry5

Medlem

Jag har aldrig varit den typen som jagar trophies/achievements. Jag har skrapat ihop 2 st Platinum tror jag. Horizon Zero Dawn och God of War. På Steam tror jag inte att jag har något spel med 100% achievements.

Medlem

Detta blev första spelet jag fixade platinum på

Medlem

Achievements på Playstation är det en grej ens!


signatur

AYY LMAO

Avstängd
Skrivet av Haziza:

Achievements på Playstation är det en grej ens!

I USA är det en grej för där kan du väl använda thropys till att köpa spel. Jag vet inte om det kommer till Europa någon gång men vore nice!


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv
Skrivet av jehuty:

Har bara alla dräkter troféen kvar men måste samla på mig alla utmaningspolleter då

Sista som jag tog. Hade inte använt upp alltför många challenge tokens på andra saker så räckte med att ta 2 på varje utmaning för mig. Antagligen den dom flesta har kvar i slutändan.

Men annars, lätt platium Trophie om man vill ta en sån. Gick ganska snabbt med om man räknar med att det är ett AAA spel och inget 20krs platiumspel på PS store.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Achievements på Playstation är det en grej ens!

Inte achievements men trophies har för tillfället 22 platinums.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Haziza:

Achievements på Playstation är det en grej ens!

Achievements, Trophies, High Score, Svårighetsgrader, Skins, Voice Packs... Alla tjänar samma syfte; ge oss en lycko-kick och därmed behålla engagemang/intresse. Vardagen kan vara ganska grå och tråkig så det är gött med lite trumpeter och konfetti i vardagsrummet.

Testpilot

Har bara en platinum trophy i Final Fantasy X. Men då har jag mest långa spel till Playstation.

Medlem

Trophys är ganska värdelöst för sig, men är ganska kul att plocka alla för en platinum i vissa spel

1
Skriv svar