Zombie-pirater på död mans kista, hej och hå för en balja med ghouls

Robot
Zombie-pirater på död mans kista, hej och hå för en balja med ghouls

I Curse of the Vampire Coast till Warhammer II får odöda pirater rida på jättekrabbor!

#curse-of-the-vampire-coast, #total-war, #warhammer-II


Medlem

Ett spel som man köpte men inte spelat mer än ett par timmar i kampanjen. Har inte tid att bemästra.

P.S.
Lite "kul" att Dumlen som skrev om det i nyhetstråden inte fick tipstack, men de 2 andra fick...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är inne på min 6e genomspelning av Mortal Empires. Alla raser utom Skavens klara i kampanjen.

Just hela Lustria och allt som har med det att göra har aldrig intresserat mig. Undead, High Elves och Greenskins är de jag håller varmt om hjärtat.

Dock är jag ingen WH loremaster, så vet inte vad mer det finns att se, förutom en mer korrekt kampanjkarta. Geografin är helt jävla käpprätt åt helvete.

DLC med äkta sjöstrider hade varit nice. lite mer genomarbetat magisystem, där magin är farligare för magikern som utnyttjar den, kanske?


signatur

I drank what?

Kör igenom dvärgarna på Legendary igen. Känns som de har uppat svårighetsgraden i nån patch. Karak Kadrin och Belegar är löljigt svåra så kör standarddvärgarna.

Zombie pirater kan man ju inte gå fel på, ser ut som en rolig faction! Däremot vart fan är mina kaos dvärgar!? Den här faktionen har jag inte ens hört talas om innan..

Medlem
Skrivet av Bockstensmannen:

Däremot vart fan är mina kaos dvärgar!? Den här faktionen har jag inte ens hört talas om innan..

Chaos Dwarfs är huvudsakligen placerade i Dark Lands i WH. Det är en del av världen vi inte har än så dom kommer säkert i TW:WH 3.

Medlem

Kudos till den som gjorde trailern, var riktigt bra.

Frilansare
Skrivet av conthox:

Lite "kul" att Dumlen som skrev om det i nyhetstråden inte fick tipstack, men de 2 andra fick...

Svårt att hålla koll på alla ställen, my bad. Fixat nu!

1
Skriv svar