Assassin's Creed II och Black Flag bäst i serien, enligt FZ-läsarna

Robot
Assassin's Creed II och Black Flag bäst i serien, enligt FZ-läsarna

Solklara vinnare framför Origins och Brotherhood.

#assassins-creed, #ubisoft


Medlem

Smaken är uppenbarligen som baken. Själv tycker jag Black Flag var bland de tråkigaste i serien. Vad jag minns tycket jag nog Brotherhood är bland de bästa, tätt följt av tvåan. Har dock inte spelat Origins (eller Odyssey för den delen) än, så kanske får omvärdera när jag väl gjort det.. Syndicate var också otippat bra med tanke på den ljumna kritik den fick, så skulle nog säga att denna kommer trea.

Medlem

Är det här lista på porrfilmer?

Medlem

Anser att det förra Assassin's Creed Origins är det vassaste spelet i serien. Egypten var helt otroligt att få resa igenom och utforska. Många nya funktioner även och ett slipat combat system gjorde att allt föll tillrätta.

Därför ska morgondagens AC Odyssey bli oerhört spännande att få sätta mina tänder i. Riktigt smaskigt!...

Skrivet av Sapiens:

Är det här lista på porrfilmer?

Nej, det är en lista om en känd spelserie. Denna mjölkproduktion får du inte missa!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Brotherhood var bäst enligt mig.

Jag gillade skarpt Recruit an Assassin systemet. Mycket besviken att det inte kom till Origins, men man kan åtminstone tvinga fiender att bli en del av ditt shipcrew i Odyssey.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Spelar som av en händelse igenom black flag just nu och älskar det. Känns som allt man drömde pirates på c64an skulle vara när man såg kartongen.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Nej, det är en lista om en känd spelserie. Denna mjölkproduktion får du inte missa!

Va?
Nej nej nej, det kan inte stämma.

Assassins Creed = Åsnerövens Beskännelse

Låter helt klart som något sjuk porrfilm och undertitlarna gör det inte bättre direkt.

Tror jag står över den här "mjölk"produktionen

Medlem

Black Flag var det första av spelen som gjorde att jag fastnade för serien och som jag körde igenom helt efter det spelet så har jag plöjt igenom efterföljarna och jag kommer förmodligen köra de innan fyran också när jag har tid.

Medlem

Vad jag har svårt att förstå när jag ser den listan, är att det första spelet kom så högt upp i den. Finks det alltså verkligen folk som tycker det är bra?

Inaktiv

Black flag!

Skoj att det vann en omröstning. Håller Ezio spelen som de sämsta förutom Unity men det är mest pga av att jag inte klarar av Ezio som karaktär och Venedig var hemskt.

Men får tipsa om Rogue till folk som gillar Black flag, nästan lika bra.

Medlem

Har inte spelat Black Flag. Jag tycker Brotherhood följt av Assassins Creed 2 är bäst.

Avstängd

Jag saknade ett AC, det nyaste, Odyssey!

Det slår lätt alla som kommit hittills.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl: Håller helt med dig här! 12h in i det nu och det är riktigt bra!


signatur

Tack för visat intresse!

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag saknade ett AC, det nyaste, Odyssey!

Det slår lätt alla som kommit hittills.

22 timmar in, precis kommit till Aten och är level 24. Tokälskar spelet

1
Skriv svar