Se Avalanche visa Generation Zero – live från kl. 16

Robot
Se Avalanche visa Generation Zero – live från kl. 16
Ambassadör
Xbox

Undrar om Stålenhag är konferencier?


signatur

Jump in.

Inaktiv

Blir att kolla lite. Gillar upplägget.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Undrar om Stålenhag är konferencier?

Grattis du vann! Den första personen som nämnde hans namn. Så nu behöver ingen annan göra det och kan därför samtala om spelet istället.

Ambassadör
Xbox

@Maysay: haha, yay!

Spelet ser grymt intressant ut för övrigt, och jag hoppas att det blir bra.


signatur

Jump in.

Inaktiv
Skrivet av Maysay:

Så nu behöver ingen annan göra det och kan därför samtala om spelet istället.

Seriöst, tack. Är så jävla trött på att hans namn tvångsmässigt ska dras upp i varje sammanhang det här spelet är på tapeten. Tror det är dags att vi går vidare.

OnT: håller tummarna på att det kan bli nästa stora co-op-pangare men avvaktar med fyrverkerierna.

Releasehästryttare
Skrivet av anon_119148:

Seriöst, tack. Är så jävla trött på att hans namn tvångsmässigt ska dras upp i varje sammanhang det här spelet är på tapeten. Tror det är dags att vi går vidare.

OnT: håller tummarna på att det kan bli nästa stora co-op-pangare men avvaktar med fyrverkerierna.

Är lite som half-life 3 så fort det är vavle/steam nyheter på framsidan ...

Medlem

Ljudet verkar de ha lagt ned mycket tid på. Alltid välkommet.

Medlem

Ser väldigt trevligt ut redan i detta uppenbart väldigt tidiga stadium! De säljer ju redan nu in stämningen med diverse Valvo 245 och Soob 900-bilar, Stridsvagn 103'or som står och ryker i nån korsning, vapenarsenal, fortifikationsverksförråd och allt annat man sett svischa förbi i streamen!

Medlem

signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Ambassadör
Xbox

Underbar stämning! Den här settingen är ju grym. Ranta runt i nostalgiska miljöer med GrG och Ak4!


signatur

Jump in.

Medlem

Är det bara coop som gäller eller överlever man själv också ?


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Det är väl Thq Nordic som ger ut detta inte avalanche själv ?


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Ambassadör
Xbox
Skrivet av N_micke:

Är det bara coop som gäller eller överlever man själv också ?

Hm, jag tyckte de nämnde att man kan köra solo men är inte säker.

Edit, jodå det går spela själv. Solo offline tom!


signatur

Jump in.

Medlem

Jag får lite SCUM/DAYZ vibbar. Kanske inte är så konstigt eftersom upplägget är detsamma (survival). Är det någon som vet om man kan kolla streamen senare? Har ingen möjlighet att göra det ordentligt just nu. Borde väl komma upp på youtube.

Redaktör
Skrivet av Maysay:

Jag får lite SCUM/DAYZ vibbar. Kanske inte är så konstigt eftersom upplägget är detsamma (survival). Är det någon som vet om man kan kolla streamen senare? Har ingen möjlighet att göra det ordentligt just nu. Borde väl komma upp på youtube.

Ja, den kommer på tuben och andra ställen skrev de i en kommentar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja, den kommer på tuben och andra ställen skrev de i en kommentar.

Perfekt! Tack så mycket.

Medlem

Men vänta nu.... Det där ser ut som simon stålenhags alster. (drop the mic) i'll let myself out.

KoP
Medlem

Skamligt! Dom borde ge cred till Leonardo da Vinci som ritade en robotriddare på 1400-talet.

Ambassadör
Xbox

Det här såg verkligen bra ut, miljöerna är grymma och det såg ut att vara kul gameplay också. Det halkade en bra bit uppåt på "vill ha"-listan iom detta!


signatur

Jump in.

Medlem

Ser riktigt bra ut, hoppas de blir bra optimerat bara!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Har gillat alla trailers som visats men detta såg verkligen ut som indie-trash. Tappade allt intresse.

Medlem

Vet inte vad det är men inte många spel intresserar mig längre, börjar väl bli gammal:/

Medlem

Finns det någon trailer utlagd från gårdagens bravader? Jag jobbade kvällskift och missade allt.

MEG
Medlem

Vem är Stålenhag, är det någon som varit med och utformat spelet?


signatur

Death is only the beginning

Avstängd
Skrivet av MEG:

Vem är Stålenhag, är det någon som varit med och utformat spelet?

Nej.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ser häftigt ut, men hade nog föredragit mänskliga motståndare (ryssen) som förskansar sig i villor och går på patruller. Kanske ett par stora baser någonstans som är nästan omöjlig att ta förutom i end-game. Jag kanske bara är gammaldags, men robotar känns.. så tomma på något sätt.

Redaktör
Skrivet av Bakerman:

Ser häftigt ut, men hade nog föredragit mänskliga motståndare (ryssen) som förskansar sig i villor och går på patruller. Kanske ett par stora baser någonstans som är nästan omöjlig att ta förutom i end-game. Jag kanske bara är gammaldags, men robotar känns.. så tomma på något sätt.

Operation Garbo:The Game


signatur
1
Skriv svar