Mördarsugen Agent 47 åker till snöiga Colombia

Robot
Mördarsugen Agent 47 åker till snöiga Colombia

För alla som sett andra reseprogram än Narcos vet vi att Colombia är mycket mer än kokain och värme. Hitman 2 är dock inte din atlas, men det är förhoppningsvis ett döroligt spel.


Medlem

Ser framemot att få fp igen, hoppas kan man ju.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Nice.. En karta i Columbia, sedan tre månaders väntan tills de släpper ytterligare en karta.. *sarkasm*
Nä, episodbaserade spel var verkligen inte kul. Jag hatar att spela om samma karta så Hitman är inte längre något för mig. Men kul att ni andra tyckte om det nya sättet att släppa ett spel över ett helt år, jag är glad för er skull

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Nice.. En karta i Columbia, sedan tre månaders väntan tills de släpper ytterligare en karta.. *sarkasm*
Nä, episodbaserade spel var verkligen inte kul. Jag hatar att spela om samma karta så Hitman är inte längre något för mig. Men kul att ni andra tyckte om det nya sättet att släppa ett spel över ett helt år, jag är glad för er skull

Man får väl försöka hålla sig och skaffa det när alla episoder är släppta, gjorde så med senaste hitman.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Nice.. En karta i Columbia, sedan tre månaders väntan tills de släpper ytterligare en karta.. *sarkasm*
Nä, episodbaserade spel var verkligen inte kul. Jag hatar att spela om samma karta så Hitman är inte längre något för mig. Men kul att ni andra tyckte om det nya sättet att släppa ett spel över ett helt år, jag är glad för er skull

I 2:an får man hela spelet dag-1. Dom droppade episode grejen.

Ambassadör
Xbox

Det finns faktiskt kaffe också!


signatur

Jump in.

KoP
Medlem

Förvirrande det här med numreringen av spel. Eller är detta en remake av Hitman 2 ifrån 2002? :S

Inaktiv
Skrivet av KoP:

Förvirrande det här med numreringen av spel. Eller är detta en remake av Hitman 2 ifrån 2002? :S

Ja den trenden är inte superbra. Tycker inte det är så farligt nu men kan bli problematiskt sen. Oftast som brukar man specificera som med filmer med samma namn att man lägger till året inom parantes när man pratar om det som Doom (2016)

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ForrestFox:

Nice.. En karta i Columbia, sedan tre månaders väntan tills de släpper ytterligare en karta.. *sarkasm*
Nä, episodbaserade spel var verkligen inte kul. Jag hatar att spela om samma karta så Hitman är inte längre något för mig. Men kul att ni andra tyckte om det nya sättet att släppa ett spel över ett helt år, jag är glad för er skull

En googlesökning hade besparat dig mödan att skriva detta konstiga inlägg. Hitman 2 är inte episodbaserat.

1
Skriv svar