Red Dead Redemption 2 har över 200 djur - 19 olika hästraser!

Robot
Red Dead Redemption 2 har över 200 djur - 19 olika hästraser!

Men bara hästar har kroppsdelar som påverkas av kallt vatten.

#inte-vilka-hästar-som-helst, #red-dead-redemption-2


Avstängd

Oj verkar riktigt kul! Gillar det där med att man måste jaga.


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv

Det jag gillade mest med RDR1 och tex Assassin's 3. Att jaga djur i spel är alltid ett nöje.

Medlem

Asså seriöst är det inte dags för nästa gameplaytrailer nu?!

Medlem

Yellow snow:”only with RTX on”.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

KoP
Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Asså seriöst är det inte dags för nästa gameplaytrailer nu?!

Är inte så långt kvar tills spelet släpps nu så jag gissar på att i samband med släpp så släpper dom en releasetrailer.

Medlem
Skrivet av KoP:

Är inte så långt kvar tills spelet släpps nu så jag gissar på att i samband med släpp så släpper dom en releasetrailer.

Jo men de brukar alltid släppa två, tre gameplaytrailers INNAN releasetrailern och säger tom i förra trailern vad de ska ta upp i nästa. Min gissning är att den kommer i veckan, sedan en till om två veckor och slutligen releasetrailern vid release.

Medlem

Något jag alltid har kollat efter i spel med pilbågar är om pilarna sitter kvar i väggen eller framförallt fienden samt hur länge. Ganska surt när fiende och/eller pil försvinner när man vänder sig om. Någon som vet om det gäller i detta? Annars blir det inget köp för mig... 😀

Medlem
Skrivet av Andersson:

Något jag alltid har kollat efter i spel med pilbågar är om pilarna sitter kvar i väggen eller framförallt fienden samt hur länge. Ganska surt när fiende och/eller pil försvinner när man vänder sig om. Någon som vet om det gäller i detta? Annars blir det inget köp för mig... 😀

Med tanke på att hästpungar påverkas av temperaturen skulle jag bli oerhört förvånad om en sån väsentlig detalj saknas.

För övrigt har TLOU2 den sjukaste "pilar som fastnar"-tekniken jag sett. Förutsatt att gameplaytrailern de släppte på E3 nu var äkta.

Medlem

Undrar om det innefattar sjö- och flodhästar? Har ni tänkt på att sjöhästar ser ut som neurosedynskadade flodhästsfoster? #naturescruel

Medlem
Medlem

Kan man göra en snygg handväska om man slaktar tillräckligt många ormar och ritar ett pentagram på marken med en pinne?


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Jag ska rida på en älg


signatur

Meep!

Avstängd
Skrivet av AtlasBreaker:

Undrar om det innefattar sjö- och flodhästar? Har ni tänkt på att sjöhästar ser ut som neurosedynskadade flodhästsfoster? #naturescruel

Flodhästar fick man nog av i AC Origins, dom var överallt! Som tur är finns väl inte flodhästar i USA.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl: Helt rätt! Gillade dom i Origins, men vart lite besviken på hur pass lätta dom var. Tänker att dom är köttinpackade närstridstanks egentligen.

Avstängd
Skrivet av AtlasBreaker:

@breahl: Helt rätt! Gillade dom i Origins, men vart lite besviken på hur pass lätta dom var. Tänker att dom är köttinpackade närstridstanks egentligen.

Jo allt var lätt i Origins, det jag gillar med Assassin's Creed. Jag vill njuta av spelet och storyn, hoppas det går att göra i detta med!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jo allt var lätt i Origins, det jag gillar med Assassin's Creed. Jag vill njuta av spelet och storyn, hoppas det går att göra i detta med!

Gött att läsa! Många spel där jag känner precis samma sak, som frihet och liknande. Det kommer fram när man inte behöver bryta ryggen. Vissa spel gör det sig, men GTA, TES, Witcher-serien, det är spel som gör sig fria med valfri svårighetsgrad. GTA V hade inte det, så man blir ju nyfiken på hur RD2 kommer se ut!

1
Skriv svar