Någon köpte precis Super Mario Party till Switch för 62 400 kr

Robot
Någon köpte precis Super Mario Party till Switch för 62 400 kr

Det kostar att få spelet före alla andra.

#ebay, #super-mario-party


Medlem

Hoppas det var FZ inför onsdags-streamen.

Medlem

Så han har >60000 att lägga på ett spel, men inte pengar att skaffa en ordentlig TV?

Härlig prioritering...

(Om nu inte videon var från ett hotellrum?)


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

det var väl säljaren som la upp videon så nu har han råd att köpa en riktig tv vad köparen har för tv förtäljer inte historien

Medlem
Skrivet av Dunder:

Så han har >60000 att lägga på ett spel, men inte pengar att skaffa en ordentlig TV?

Härlig prioritering...

(Om nu inte videon var från ett hotellrum?)

Tror videon är från den som hittade spelet som extra bevis att han har spelet till försäljning.

Medlem

Jävlar vad nintendo kommer se rött, skulle inte bli förvånad om det kan sluta illa för han som "hittade" spelet o sålde det.

Medlem

Hahaha "jag hittade den på marken" yeeeeeaaah right, I call bullshit.

Releasehästryttare

Undrar vad en kopia av Mario kart Vr kostar...

https://imgur.com/gallery/Wxl2hwR

Medlem

Ojdå, efter att jag läste att man inte kan,
1. Spela med pro controller
2. Spela vanliga story / board mode online med/mot vänner
3. Köra detta i handheld mode

Så valde jag att avbryta min pre order, såg fram emot Mario party tills detta... Sjukt tråkigt för min del att de sabbar hela spelet på så simpla små saker som dessa.

Medlem

Har pengar inget värde så visst.

Medlem
Skrivet av SypherZ:

Ojdå, efter att jag läste att man inte kan,
1. Spela med pro controller
2. Spela vanliga story / board mode online med/mot vänner
3. Köra detta i handheld mode

Så valde jag att avbryta min pre order, såg fram emot Mario party tills detta... Sjukt tråkigt för min del att de sabbar hela spelet på så simpla små saker som dessa.

Pro controller kan jag ju mer eller mindre förstå varför.
Handheld är väl rätt uppenbart att det inte fungerar då de olika mini spelen kräver en del viftande (har alltid gjort det sedan wii) och det fungerar ju inte om de sitter fast på enheten. Annars kan man ju ta den med sig var som för att spela.

Medlem

@Winzi: Själv så kan jag inte förstå varför man designat mini games för att INTE fungera med pro controllern. Som jag förstått det så designades och släpptes iaf Pro Controller långt innan Mario Party så det är ett direkt val gjort att skita på de som bara kör med pro controller

Sedan så skulle man lätt kunna lägga till ett val i början av ett spel "Play without joy con only mini games"...

1
Skriv svar