Topp 3 saker vi ska göra i Red Dead Redemption 2

Robot
Topp 3 saker vi ska göra i Red Dead Redemption 2

Kasta lasso, rengöra vapen eller besöka smutsiga saloons - vad ska DU göra först i Red Redemption 2?

#red-dead-redemption-2


Medlem

Ljug inte nu. Horhusen, horhusen lär man kolla in


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hoppas inte ps4-pron låter som en jetturbin som den gör i spiderman.

Medlem

Inget. Kommer inte köpa det vid release. GTA eller GTA i westernmiljö har aldrig intresserat mig. Blir väl som RDR 1, att man köper det när det är på tok rea någonstans bara för att det skall finnas i hyllan men sedan inte spelar det speciellt mycket för det finns så mycket annat, betydligt intressantare, som ligger på hög och väntar.

Medlem

Jag ska rida runt och känna på spelvärlden. Bara titta. Rockstar har länge varit experter på världsbyggande och förhoppningsvis är det en fröjd att bara skritta runt och insupa atmosfären mellan uppdragen. Det gjorde jag i Witcher 3. Använde knappt fast travel alls i det spelet.

Redaktör

Mina tre punkter hör ihop: preppa vapnet, dissa sheriffen, ta konsekvenserna. Herrarna Calle och Jocke förmedlade inte riktigt det. Eller snarare: jag förmedlade inte riktigt det.


signatur
KoP
Medlem

Inspektera hästpungens förehavanden vid temperaturförändring såklart. (´~`)

Och lägga elakingar på tågspåret.

Medlem

Topp ett saker jag ska göra: skjuta folk i huvidet.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Bittert invänta en PC-release.


signatur

- PiDuT

Medlem

Försvinna ut i vildmarken för att testa jaktlyckan. När jag väl hittat och fält ett passande villebråd
kommer jag bära bytet till min häst och sakta rida till närmsta by.

Läste någonstans att man ska kunna knacka dörr, så väl i byn kommer jag knacka dörr för att sedan gömma mig. Därefter trakassera husets ägare genom att upprepa detta beteende gång på gång för att se hur det hela urartar sig. Jag kanske till och med lämnar ovannämnda kadaver utanför deras dörr för att utforska deras reaktioner.

Därefter hade jag tänkt att gå till närmsta värdshus, dricka sprit och hamna i handgemäng.

Medlem

Ingen som pratar om hur f@£$anat dyrt spelet är Digitalt.... Hutlöst

Medlem

@onliner72: Det har nog mest att göra med frågeställningen i tråden.

Själv ska jag bara köra storyn och samtidigt utforska.


signatur

I drank what?

Medlem

Försöka para min häst med en annan

Medlem

Köra sax-påse-sten med sambon om vem som ska få spela den första timmen och vem som ska få agera förälder åt den lilla så att inte avkomman försöker sno handkontrollen, välta TV:n eller dra hundarna i svansen.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Ambassadör
Xbox

Hoppas på möjligheten till att utföra ett och annat tågrån.

Jaga, -både folk och fä.

Rida in i en liten stad, sakta, folk stänger dörrarna om sig och ödesmättad musik spelas.


signatur

Jump in.

Medlem

1. Stänga av ingame voicechat
2. Sätta spawnpoints för andra spelare i en björngrotta
3. Fylla en vagn med andra spelare och rida ut för ett stup

Medlem

Jag ska köra med japanskt tal.

Medlem

1. Fortsätta Bojkotta R* efter deras jävligt irriterande konsumentovänliga taktik med att släppa spel till konsollerna först och i stort sätt säga att "nää det kommer aldrig till PC", och sedan efter 6 mån - 1år utannonsera det till PC.

2. Fortsätta Bojkotta R* efter deras jävligt irriterande konsumentovänliga taktik med att släppa mycket nytt Innehåll till GTA online, men ha sån jävla inflation på grejerna så man inte har en chans att köpa dom om man spelar mest solo, och inte grindar Heists / Aktiviteter ELLER köper Shark cards för riktiga pengar.

3. Fortsätta Bojkotta R* efter deras jävligt irriterande konsumentovänliga grej mot mig personligen, som att min gubbe blev resettad till level noll och förlorade alla pengar/bilar/hus/allt utan anledning** och supporten säger i stort sätt "pssh tough luck,vi kan inte göra nått".

**Nej, jag har inte fuskat, men eftersom det kryllar av fuskare så antar jag att nån av dom sabbat för mig, Because "Teh LULs".

-JA, jag e bitter!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Självklart ta en häst och dundra in på en salong och härja omkring, va alltid kul att köra moppe på strippklubbarna i GTA

Medlem

Skjuta varenda jävel jag ser i skrevet och betala av min bounty upprepade gånger för att jag ska känna mig som en lagligare och bättre människa.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Avstängd

Jag har inte spelat ettan så är faktiskt inte alls taggad på detta. Men har förstått att ettan var bra så hoppas jag får en glad överraskning.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jag ska fixa en pc version.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Avrätta allt i min väg. Bli fruktad och leva rövare.

Rape pillage and plunder- outlaw shit sammanfattar rdr 2 för mig.

Som jag ska härja

Medlem

Sååå taggad på detta

Medlem

Nr.1 Testa min revolver på någon... BAM! He never saw that coming...
Nr.2 Rida en häst, såklart.
Nr.3 Utforska den vilda västern.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Gänga!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Börjar tycka synd om alla som inte bryr sig ett piss om RDR2. Till och med jag som hypear sönder börjar tröttna på alla nyheter.

Frilansare
Skrivet av Megagurra:

Börjar tycka synd om alla som inte bryr sig ett piss om RDR2. Till och med jag som hypear sönder börjar tröttna på alla nyheter.

Håll ut! Snart sitter alla och spelar och vi måste skriva om något annat

Medlem

blir att kolla när pungen krymper på hästen i snön lel.

Medlem

Kasta nån olyckligt lottad jävel framför nåt tåg, horhus och titta på hästpungar som krymper

12
Skriv svar