Premiär för FZ:s ambassadörer!

Robot
Premiär för FZ:s ambassadörer!

En ny forumtitel för våra galet kunniga ämnesexperter.

#fz-ambassadörer


Medlem

Kul initiativ.

Det skulle vara smidigt med en "Följ"-funktion så man får en notis när en ambassadör man följer lägger upp något nytt.

Testpilot

Grymt bra initiativ.

Vi vet ju alla att det finns eldsjälar och de förtjänar att lyftas fram för sina unika kunskaper.

Riktigt bra, och då vet man också var man kan vända sig om man har speciella frågor.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grym idé! Ett bra sätt att driva FZ mot ett ännu mer communitystyrt ställe


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Ni saknar någon som kan lyfta nische-titlar och östasiatiska spel.

Jag skulle bli glad om någon medlem kan och vill bli ambassadör för detta.


signatur

Se en av de bästa introduktionerna till Jordan Peterson.

Medlem

Grym idé! Hade gärna önskat en mer broderad text av Kristallkrona eftersom jag är intresserad av ESO, men det kommer väl.

Medlem
Skrivet av 12 Rules for Life:

Ni saknar någon som kan lyfta nische-titlar och östasiatiska spel.

Jag skulle bli glad om någon medlem kan och vill bli ambassadör för detta.

Det finns väl redan ett par hundra redaktörer på FZ som är Nintendo-fans, med tanke på hur mycket de skriver om skiten. Nischtitlar vill de inte skriva om för det blir inga läsare, kommentarer eller annonsvisningar.

Gen
Medlem

Mycket bra idé!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Arcadia:

Grym idé! Hade gärna önskat en mer broderad text av Kristallkrona eftersom jag är intresserad av ESO, men det kommer väl.

Tjena!

Vad roligt att du är intresserad av ESO! Det är ett väldigt roligt spel tycker jag! Är det något specifikt du undrar om ESO eller är det mer allmänt?


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fulci:

Det finns väl redan ett par hundra redaktörer på FZ som är Nintendo-fans, med tanke på hur mycket de skriver om skiten. Nischtitlar vill de inte skriva om för det blir inga läsare, kommentarer eller annonsvisningar.

Öh, va? Vänligen redovisa inte dina teorier som våra sanningar.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Öh, va? Vänligen redovisa inte dina teorier som våra sanningar.

Fast det var väl lite roligt att han påstår att ni har flera hundra redaktörer. Det måste ju innebära att ni har tusentals skribenter. Calle, varför har ni inte minst 100 recensioner om dagen om ni har flera hundra redaktörer????? /s

Medlem

Bra initiativ


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Athaleos:

Fast det var väl lite roligt att han påstår att ni har flera hundra redaktörer. Det måste ju innebära att ni har tusentals skribenter. Calle, varför har ni inte minst 100 recensioner om dagen om ni har flera hundra redaktörer????? /s

Sant


signatur
Medlem

Riktigt bra initiativ! Grattis alla ambassadörer

Inaktiv

Kanske vore något att representera och vara ambassadör för Quake..
Intressant koncept i alla fall!

Medlem

Fan så roligt, hela redaktionen förtjänar att bli veckans anställd.

Skribent

Jag tycker det är en bra och fin idé, men köper inte allt. Tror mycket handlar om att Calle vill fokusera på att photoshoppa genitalier. JAG SER RAKT IGENOM MAKTENS KORRIDORER!


signatur

I am the black wizards.

Ambassadör
Xbox

@Johan Olander: Haha, du är helt klart något på spåren där...


signatur

Jump in.

Medlem

@Kristallkrona jag letar efter någon som lirar ganska frekvent som vi ta med mig på resan
slutade när min sista polare slutade att spela för att gå vidare.

Fler får gärna också säga till om ni vill spela


signatur

treat others as you want them to treat you

Medlem

Kanon, riktigt kul nyhet!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan Olander:

Jag tycker det är en bra och fin idé, men köper inte allt. Tror mycket handlar om att Calle vill fokusera på att photoshoppa genitalier. JAG SER RAKT IGENOM MAKTENS KORRIDORER!

Skrivet av Mortaigne:

@Johan Olander: Haha, du är helt klart något på spåren där...

Inga kommentarer!


signatur
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Tjena!

Vad roligt att du är intresserad av ESO! Det är ett väldigt roligt spel tycker jag! Är det något specifikt du undrar om ESO eller är det mer allmänt?

Jag spelar redan ESO, så jag läser gärna allmänt om nyheter och motsv om ESO. Är väl generellt lite besviken eftersom jag gillade Morrowind och Skyrim så mycket, men det växer i mina ögon.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Dahnajz:

@Kristallkrona jag letar efter någon som lirar ganska frekvent som vi ta med mig på resan
slutade när min sista polare slutade att spela för att gå vidare.

Fler får gärna också säga till om ni vill spela

Ok, jag spelar väldigt ofta! Och vill du spela någon gång så kan du lägga till mig, samma namn i ESO som här!

Skrivet av Arcadia:

Jag spelar redan ESO, så jag läser gärna allmänt om nyheter och motsv om ESO. Är väl generellt lite besviken eftersom jag gillade Morrowind och Skyrim så mycket, men det växer i mina ögon.

Jahaa! Men då förstår jag! Jag brukar posta inlägg i forumet om nyheter och så vidare och vad som händer i ESO lite då och då! Idag har det t.ex. börjat ett nytt event Summerfall som innebär att man ska ta alla pathfinders i Summerset. Belöning: ett husdjur (33%), en mount (66%) och ett hus (100%)!!

Ska lägga upp en post med information om detta event nu ikväll, men har inte hunnit då jag pluggar på kvällarna! Men vill du ha någon att spela med så är det bara att lägga till mig. Samma nick som här i ESO!

Tänk även på att detta är RPGMMO, inte Morrowind eller Skyrim.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Respekt till @Mortaigne! XBOX behöver mera shine.

Medlem

På något sätt trodde jag det skulle finnas en Playstation (4) Ambassadör också. Och Jag tror att jag skulle veta vem som skulle vara det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Freeman79a:

På något sätt trodde jag det skulle finnas en Playstation (4) Ambassadör också. Och Jag tror att jag skulle veta vem som skulle vara det.

Du får gärna ge oss en hint då vi gärna skulle se en av varje.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Du får gärna ge oss en hint då vi gärna skulle se en av varje.

Jag skulle fråga DrAg00nEn. Han verkar sitta på mycket kunskap om ämnet Playstation.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Jag skulle fråga DrAg00nEn. Han verkar sitta på mycket kunskap om ämnet Playstation.

Han verkar vara perfekt för i alla fall VR. Inte bara PSVR utan all VR. Men också extremt mycket Playstation kunskap.

1
Skriv svar