Insurgency: Sandstorm försenat i sista minuten

Robot
Insurgency: Sandstorm försenat i sista minuten

Nästa veckas release framflyttad till slutet av året.

#insurgency-sandstorm, #releaselistan


Medlem

ni som köpt spelet, 1-10?


signatur

//monster

Medlem

köpte det och spelade kanske 10 min sen lämnade tillbaka det, helt värdelöst att en 8600k och gtx1080ti får 50-60 fps i medium 1440p köper det sen när dom fixat prestandan

Medlem

Tycker det är ett väldigt lovande spel med kul gameplay. Tyvärr är det i nuläget oerhört dåligt optimerat, stundtals snudd på ospelbart. Det finns ett par olika varianter av .ini-hack som förbättrar prestandan något, men bara det säger ju en del om vilket läge spelet är i just nu. Trist att releasen blir framflyttad, men det är förmodligen helt nödvändigt.

Geeks Gaming

Lämna också tillbaka de nästan direkt efter köpet.
Extremt dåligt optimerat. Och de lilla jag spela så fick jag inte känslan alls som jag fick i de äldre spelen.

Medlem

@monsterbenke: 8/10

Ljudet är 10/10 måste jag säga. Optimering blir bara bättre för varje uppdatering!

Medlem
Skrivet av wingman92:

köpte det och spelade kanske 10 min sen lämnade tillbaka det, helt värdelöst att en 8600k och gtx1080ti får 50-60 fps i medium 1440p köper det sen när dom fixat prestandan

8700k 1080ti 32gb ram 1440p droppar inte under 70 fps i ultra så antingen är det något knas på din sida eller så är spelet galet cpu intensivt, flyter också på mycket bättre nu än förra patchen

grymt kul spel, oslagbart ljud

Medlem

När dom putsat en del och fått till optimeringen har vi ett riktigt lovande FPS. Helt klart behövlig fördröjning!

Medlem

tack för svar! då blir det inget köp. dom måste lära sig att skit måste vara optimerat när man betalar för det. vi kan ju inte ha battlegrounds-beteende av alla utvecklare


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

tack för svar! då blir det inget köp. dom måste lära sig att skit måste vara optimerat när man betalar för det. vi kan ju inte ha battlegrounds-beteende av alla utvecklare

denna utvecklare använder ju iallafall betan att optimera spelet vilket inte många gör idag

Medlem

@monsterbenke: Köper du spelet nu så kan du under tiden få pengarna tillbaka då betan pågår. Vad jag förstod det hela från det officiella forumet på steam.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

tack för svar! då blir det inget köp. dom måste lära sig att skit måste vara optimerat när man betalar för det. vi kan ju inte ha battlegrounds-beteende av alla utvecklare

Det är ju upp till var och en om man vill förhandsboka för att betatesta. I det här fallet tar de ju sitt ansvar genom att inte släppa spelet.

1
Skriv svar