Onsdags-streamen – Black Mesa med Jocke och Gurra!

Robot
Onsdags-streamen – Black Mesa med Jocke och Gurra!

Klassikern som förändrade allt, i remastrad version. Gustav var endast 4 år när det släpptes.

#black-mesa, #half-life, #onsdag, #stream


Medlem
Citat:

Gustav var endast ett år när det släpptes, Half-Life.

Jösses, vad gammal jag känner mig. Jag fick tre nya grå hårstrån när jag läste det där.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Jösses, vad gammal jag känner mig. Jag fick tre nya grå hårstrån när jag läste det där.

Och jag väntar fortfarande på mina tre första, oavsett färg!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Moderator | Testpilot

Fan att jag missar detta.. Får se vodden 😑


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det tragiska är att spelutvecklingen har mer eller mindre ”stått stilla” sedan half life 2. Jag väntar fortfarande på ett nytt spel som revolutionerar fps-genren men har kvar rötterna.

1998, satt då tillsammans med klasskamraterna och spelade half life 1 och system shock 2. Innan dess var det doom 2 i smyg hos en kompis 1994....


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

MEG
Medlem

- Var är min quest marker?
- Om du hade lyssnat så hade du vetat vart du ska gå någonstans

Hehehe det där var tider det, när spel inte serverade allt på ett fat


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Hur hittar man chatten?

Medlem
Skrivet av MEG:

- Var är min quest marker?
- Om du hade lyssnat så hade du vetat vart du ska gå någonstans

Hehehe det där var tider det, när spel inte serverade allt på ett fat

Sant som det är sagt.

Medlem
Skrivet av magma:

Det tragiska är att spelutvecklingen har mer eller mindre ”stått stilla” sedan half life 2. Jag väntar fortfarande på ett nytt spel som revolutionerar fps-genren men har kvar rötterna.

1998, satt då tillsammans med klasskamraterna och spelade half life 1 och system shock 2. Innan dess var det doom 2 i smyg hos en kompis 1994....

Håller med, dom enda fps-spelen som gav lite samma känsla för mig är Metro spelen och Prey, kanske Dead Space. I Prey var dock aliens jättetrista. Hade Prey haft marines, biologiska aliens som man fick mata full med kulor och spränga med granater skulle jag gillat det mer.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Koenigsson:

Hur hittar man chatten?

Tuben!


signatur

Jag tycker det är skandal att Valve inte gav utvecklingteamet lite pengar för spelet. Det är ju ett ganska omfattande arbete de har gjort.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade inga höga förväntningar på veckans stream. Half-Life har jag spelat massor, och även om grafiken är bättre så är det här fortfarande Half-Life. Men det var riktigt kul att se Gustav spela. Hans reaktioner och skräckfyllda skrik gjorde min dag roligare. Hoppas du hade lika kul som vi tittare hade, Gustav. Bästa streamen på länge.

Medlem

Ursäkta om det blev för mycket backseat driving, men som förstörd nörd™ så rycker det i nerverna

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Hade inga höga förväntningar på veckans stream. Half-Life har jag spelat massor, och även om grafiken är bättre så är det här fortfarande Half-Life. Men det var riktigt kul att se Gustav spela. Hans reaktioner och skräckfyllda skrik gjorde min dag roligare. Hoppas du hade lika kul som vi tittare hade, Gustav. Bästa streamen på länge.

Tack! Det var betydligt roligare än vad jag hade förväntat mig. Kul att ni gillade det.

Skrivet av Mabec:

Ursäkta om det blev för mycket backseat driving, men som förstörd nörd™ så rycker det i nerverna

Haha, ingen fara, jag vet hur det är. Jag och Jocke tackar för alla tips!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

@Gustav Höglund:
Va det ett FI svar ???

Medlem

Nominerade spelet men hade inte möjlighet att se treamen live
Kul att ni gillade spelet
Kul stream och Hoppas på en följetång

Xen är ännu inte i spelet men ska släppas i år om det går enligt deras plan


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Hitta den här idag och jäääklar vad sugen man blev på den versionen

1
Skriv svar