Vi testar Battle Royale i BLOPS 4!

Robot
Vi testar Battle Royale i BLOPS 4!
Releasehästryttare

Gillar att det är betydligt mer polerat än pubg, synd bara att ps4 versionen har problem.

Medlem

Bunnyjumping lol!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Som väntat var en AAA-utgivare som Activision precis vad genren behövde. Battle royale-läget ser fantastiskt ut, allt fungerar och indie-trash-känslan från alla övriga spel i genren är som bortblåst. Blir ett dag 1-köp.

Skägg.
10 Chambers

Det där var skoj! Lika nervigt som PUGB i början.


signatur
Medlem

mest imponerad är jag av kartan, den ser faktiskt handgjord ut. pubg och fortnite har en del att lära

Medlem

coolt! köper nog black ops pga detta läge


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Blir nog första COD jag köper sen MW3! Ser riktigt kul ut, och äntligen ett BR spel som inte är så sjukt långsamt

Medlem

Ser ju riktigt kul ut.
Hej då pubg..

Coolt! Mycket större karta än vad jag hade förväntat mig, blir intressant o se hur det är server stabiliteten bara, blir mycket folk.

Medlem

Ser bra ut, blir nog ett köp. Men frågan är om det blir till PC eller konsol? COD brukar ju inte vara så poppis på pc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av snubben:

Ser bra ut, blir nog ett köp. Men frågan är om det blir till PC eller konsol? COD brukar ju inte vara så poppis på pc

Inte haft några problem att hitta matcher på pc i WW2 iaf.


signatur
Medlem
Skrivet av snubben:

Ser bra ut, blir nog ett köp. Men frågan är om det blir till PC eller konsol? COD brukar ju inte vara så poppis på pc

Hoppas de gör något åt fuskare.
Brukar väl vara så där

Inaktiv

En annan stämning i kommentarerna på denna nyhet än vad det varit innan men det är ju bara bra att folk verkar bli positivt överraskade av BR-läget CoD har att erbjuda.

Medlem

Ser ju sämst ut när man ser någon spela med handkontroll, ser så himla efterblivet ut.

Hoppas lootkontrollerna blir smidigare på PC, annars ser det toppen ut.

Har en kod till den stängda betan på Ps4 ifall nån vill testa. Tror det räcker med att redeema koden på PS-storen, men om inte borde det fungera med att följa instruktionerna nedanför.

H5ES-ZS3RD-EE3P

Gå in på callofduty.com/beta och följ instruktionerna på sidan för att få tillgång till Call of Duty: Black Ops 4 Private Beta.

Du behöver logga in med ett Call of Duty-konto och ange din Call of Duty: Black Ops 4 Private Beta kod.

Om du inte har ett Call of Duty-konto så kan du skaffa ett gratis konto.

1
Skriv svar