"Fuck you all" är namnet på Uwe Boll-dokumentären

Robot
"Fuck you all" är namnet på Uwe Boll-dokumentären
Medlem

"Most hated man in Hollywood", låter som en överdrift.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Redaktör
Ponny

@Ravenknight: Oja, men vår käre Boll gillar ju å andra sidan stora, överdrivna känsloutbrott, så...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

"Filmen handlar om Bolls karriär", låter som en kortfilm.

Medlem

Postal är faktiskt en av de roligaste komedifilmer jag har sett. Den var så 'dålig' och hade så korkad humor att jag gapflabba genom hela. Och jag brukar oftast inte skratta högt för mig själv även om jag ser på en bra komedi.

Releasehästryttare
57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Ohh boi, det råkade inte släppa ett datum för releasen?


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Måste ses. Mannen som glömde pk.

Medlem

Skummade genom nyhetsflödet och läste bara "Fuck you all" och misstänkte direkt att det var något med Uwe Boll...

Medlem

Trodde först det var en bild på Bas Rutten i nyheten

Uwe Boll har ju gjort en herrans massa filmer, inte bara spelbaserade. Törs inte säga huruvida någon av dem kan klassas som bra men vet att han ligger bakom en riktigt rubbad film som heter "Stoic" med edward furlong.

Enligt IMDB så har Uwe verkligen inte lagt av inom branschen dock, filmar just nu en som heter "Luna Project" och producerade förra året nått som heter "House of Evil".

Så med glädje kan vi konstatera att vår kära filmskapare är med i gemet fortfarande!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Trodde först det var en bild på Bas Rutten i nyheten

Uwe Boll har ju gjort en herrans massa filmer, inte bara spelbaserade. Törs inte säga huruvida någon av dem kan klassas som bra men vet att han ligger bakom en riktigt rubbad film som heter "Stoic" med edward furlong.

Enligt IMDB så har Uwe verkligen inte lagt av inom branschen dock, filmar just nu en som heter "Luna Project" och producerade förra året nått som heter "House of Evil".

Så med glädje kan vi konstatera att vår kära filmskapare är med i gemet fortfarande!

Den enda filmen som fått någorlunda bra kritik på IMDb är väl i så fall Rampage (2009).


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Tydligen har hans restaurang fått jäkligt bra betyg etc. Tänk ändå om han hade satsat på det lite tidigare...

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Måste ses. Mannen som glömde pk.

Tillsammans med allt från talang till faktiskt självinsikt. Uwe Boll är en vandrande omedveten meme.

Jag menar.. vilken annan regisör (och jag använder det ordet i dess bredaste möjliga mening) utmanar sina kritiker på ett par rundor i boxningsringen och seriöst menar att han skulle slå sönder folk?

MEG
Medlem

Tycker om uppstickare som vågar gå sin egen väg, även om det riskerar att bli paj. På tal om paj så är äppelpaj med vaniljsås väldigt gott


signatur

Death is only the beginning

Medlem

En man som heter Uwe. Hahaha.

1
Skriv svar