Hands-on – Assassin's Creed Odyssey

Robot
Hands-on – Assassin's Creed Odyssey

Ännu ett steg mot rollspel. Vi har spelat första åtta timmarna.

#assassins-creed, #assassins-creed-odyssey, #ubisoft, #ubisoft-quebec


Medlem

Intressant. Tack för materialet!


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem

Ett spel som jag är intresserad av men undrar över styrningen och kontrollerna. Testa gärna PC-versionen och säg om det känns handkontrollaktigt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Ponny

@conthox: Tror inte vi får chans att göra det innan release, men ska absolut ha det i åtanke.


signatur

En Bamseponny av folket

Ambassadör
Xbox

Bra förhandstitt utan massa spoilers, det är fint det!

Försöker undvika alla videos o grejer, känns som om hela spelet finns ute till beskådan på det däringa Internet ibland... To each their own, men jag vill upptäcka själv.


signatur

Jump in.

Medlem

Tack för genomgången.
Blir kanske mitt första assasin creed till ps4!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

@conthox: Tror inte vi får chans att göra det innan release, men ska absolut ha det i åtanke.

Tack. Det behöver inte vara innan release, jag har gott om spel att spela medan jag väntar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Ponny
Skrivet av conthox:

Tack. Det behöver inte vara innan release, jag har gott om spel att spela medan jag väntar.

Story of all our lives!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Detta är något jag längtar till. Det är ett säkert kort för egen del då jag dyrkade AC: Origins. Däremot blir det skumt att inte få använda en sköld i fighterna vilket fungerade riktigt bra i föregångaren. Det är synd, men UBI levererar säkert ändå.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag svor dyrt och heligt att jag inte skulle köpa något AC spel efter DRM fiaskot i Origins, men det blev en förhandsbokning. Ser faktiskt fram emot att spela Odyssey.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

1
Skriv svar