Vad spelar ni under valet?

Medlem

Försöker spela lite annat än Hearhtstone.
Senast var det BF5 Betan, men var inte alls bra. Det blev ett återköp.
Körde lite Origins...

Men lika förbannat hamnar jag i Hearthstone!
Känns sådär när man sitter med 8600K@5G + 1080 ....

Får väl bli Witcher 3 på datorn, varvat på PS4. Men först vill man ha en större skärm än 27"

Trevlig röstdag alla

Moderator | Testpilot

Blir lite Dragon Quest XI.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Company Of Heroes 2 och World Of Tanks.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det blir Battlefield V betan hela söndagen, och även imorgon efter jobb.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag hade tänkt att spela lite BfV-beta, men efter en timmes spelande igår så kom jag fram till att spelet inte är något för mig. Det är alldeles för många småsaker som tillsammans gör så att spelet är tråkigt att spela, helt enkelt...

Så jag antar att jag kommer ge mig ut i skogen ikväll och jaga lite istället

Ungefär samma här, jag har testat i tre omgångar men det känns så tomt samtidigt som banorna känns små. Inget köp denna gång.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Bitt en det wow.


signatur

- pixelfantast

Avstängd

Dota 2. På tal om valvaka, följer man det på SVT?

Medlem

F1 2018

Senare ikväll Fortnite, kankse lite Minecraft el GTA V!

Skribent

War Thunder, fast igår var det ju valdag för mig och då körde jag färdigt Shadow of the Tomb Raider.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Quake champions. Kanske starta AC origins hehe

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

då körde jag färdigt Shadow of the Tomb Raider.

Jag är lagom avundsjuk. Är det du som recenserar?

Medlem

Close Combat...som tyskarna. Bara för att jag kan och bara för att det är Sverige.

Medlem

Började spela Resident Evil 7 häromdan på PC men vete tusan om jag avslutar det. Idiotiskt irriterande fiender och vapensystem. Kanske blir lite Arma III istället med sin idiotiskt irriterande nätkod.

Har varit olidligt sugen på nya spel att sätta chipsfingrarna i länge nu men får vänta nån månad till innan det drar igång.

Medlem

Kör BFV då spelet är underbart, med en del buggar och tomhet men det ordnas med bra polare, Sedan är det ju bara 2 banor man kan spela, men det duger för mig idag..

Inaktiv

Har precis satt igång med Far Cry: Primal. Tänker på det republikanska partiet när jag slungar spjut rakt i stjärten på en mammut.

Medlem

Blir lite dirt rally och sonic mania med sambon


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tog platinum i God of War tidigare idag och ska dra på mej spandextrikåerna i Spiderman när grabben somnat.

Medlem

Graveyard Keeper, FIFA18, NHL 19...och kanske lite BF V betan!

Medlem

Kan man rösta på Trump? Det behövs en businessman/entreprenör som ruskar om Sverige. Inte politiker som bara snackar!
Btw - jag lirar lite Spiderman med min son och Wow emellanåt.


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

Jag varvar WoW med sista avsnitten av Band of Brothers och de första i The Pacific. Bra mix


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Gen
Medlem

World of Warcraft - kan inte bli mer politiskt = blått mot rött!

Medlem

Lirar wow med kungen!

Medlem

Call of Duty WW2. Finns inget bättre än att springa i trenches och försöka överleva.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Blir lite Divinity Original Sin 2 Definitive Edition nu. Tungvrickarnamn.

Medlem

Ni som lirar BF5, har ni trubbel med disconnects och lagg? Inte lyckats spela 1 match ännu


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tropico tycker jag känns passande en sådan här dag.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Nysläppta suveräna Spider-Man till PlayStation 4 så klart. Manhattan är hur grymt som helst att svinga sig fram i. O vilka maffiga bilder man kan ta i spelet. Det är ren narkotika grafik alltså.

Skrivet av Jozo:

Jag hade tänkt att spela lite BfV-beta, men efter en timmes spelande igår så kom jag fram till att spelet inte är något för mig. Det är alldeles för många småsaker som tillsammans gör så att spelet är tråkigt att spela, helt enkelt...

Så jag antar att jag kommer ge mig ut i skogen ikväll och jaga lite istället

Är det en öppen beta? Kan man tanka ner det via EA Origin?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Blir att man långsamt försöker ta sig igenom Nioh efter att ha tagit en paus från det i ett tag.

Medlem

Silent hill 2, precis stegrat in i Toluca prison! Kan nämna att det är första gången jag lirar ett sh spel.

Medlem

@CARTMAN: Ja, den är öppen. Den stänger den 11:e tror jag.

123
Skriv svar