Civilization VI kommer till Nintendo Switch

Robot
Civilization VI kommer till Nintendo Switch
Medlem

Denna ska jag utan tvekan köpa omedelbart den släpps!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lite överraskande men fan va skönt att sega med detta i soffan. Hoppas som fan på cross play med pc

Medlem

Har Civ VI något slags turbaserat multiplayer-läge? Vore kul att kunna passa runt en Switch-konsol som delas av flera spelare.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Har Civ VI något slags turbaserat multiplayer-läge? Vore kul att kunna passa runt en Switch-konsol som delas av flera spelare.

Hotseat


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
Xbox

Bara...en...turn...till.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Så kanske det heter. Har Switch-versionen det?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Så kanske det heter. Har Switch-versionen det?

Jo så heter det - men jag vet inte med Switch versionen. Denna artikeln är det första jag hört om det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Blir day one för mig med. Köpte min Switch förra fredagen och genast blev den 1000% intressantare.:)

Förutsätter att expansionen Rise and Fall ingår, borde ju nästan vara dags en andra till och med.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

1
Skriv svar