Första detaljerna om Battlefield V:s battle royale-läge Firestorm

Robot
Första detaljerna om Battlefield V:s battle royale-läge Firestorm
Medlem

RIP Criterion

Ambassadör
Xbox

Kan säkert vara kul en kvart eller två. Inte riktigt det jag letar efter i ett Battlefieldspel om jag ska vara ärlig men man vet ju aldrig.


signatur

Jump in.

Medlem

Varför väntar inte utvecklarna med att släppa Open Beta tills de har BR redo?
Jag kommer ALDRIG att köpa ett spel bara för att testa deras BR läge om resten av spelet inte intresserar.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Varför väntar inte utvecklarna med att släppa Open Beta tills de har BR redo?
Jag kommer ALDRIG att köpa ett spel bara för att testa deras BR läge om resten av spelet inte intresserar.

BR kommer inte förrens EFTER release. Så där har du anledningen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Stackars Criterion
It was good knowing you.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Varför har man valt Criterion undrar jag stilla?

Medlem

@shelter: Så att man kan ha en studio att lägga ner när detta floppar?

Medlem

Varför måste det alltid vara en ring som blir mindre och mindre. Kan dom inte bara göra som det fungerar i battle royale filmen med zoner man inte får beträda, och om man gör det ändå så detonerar en bomb som man har i en länk runt halsen. Det är ju mer trovärdigt än en eldstorm som krymper. Opportunity wasted.

Medlem

Samma studio som Battlefront. Det lovar ju... gott? Arkadaction utan djup igen, eller vad är planen?

Tycker om Battlefield-serien, men det känns som att det var länge sedan de fick till en riktig fullträff. Den här läsningen gjorde mig inte mer hoppfull om den här iterationen.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Criterion gjorde väl bara en liten del av Battlefront 2? Dem gjorde väl rymdstriderna om jag minns rätt, en av dem få delar av spelet som faktiskt var bra.

Medlem

Kul! Battle Royal är något som jag aldrig testat i något annat spel, så det ska bli kul att testa det i Battlefield V, känns som en bra bonus.

1
Skriv svar