Äntligen, en gamepad som tål chipsfingrar!

Robot
Äntligen, en gamepad som tål chipsfingrar!

Vi struntar i att det är en marknadsföringspryl, vi behöver denna i våra liv.

#battlegrounds, #chipsfingrar, #xbox


Medlem
Inaktiv

Härligt. Bara att börja köra det på varenda jojje som släpps. Viktigare än rumble pack och andra gimmicks.

Testpilot

Behöver ett chipsbeständigt tangentbord.

Visst man kan köpa ett vattensäkert och spraya det med avfettning, fast det är lite overkill hehe

Medlem

Jag vet inte om man ska tror på att detta är lösningen men ser ut om kontrollen få ett skal som glänser och kommer kännas äckligt och hålla i och lätt för handsvettningar.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Det här är ju knappast någon lösning på problemet. Jag har ätit chips med en kökspincett i säkert 10 år. Finns både små å stora pincetter och kan avnjuta både konsoll och datorspelande med chips/ostbågar utan flottiga kontroller och möss.

phi
Medlem

Vi chipsmongon käkar chips och ostbågar med pinnar när det spelas.

Medlem

Är det vanligt att folk sitter och slickar på fingrar och äter chips när dom spelar?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

ELF
Medlem
Skrivet av phi:

Vi chipsmongon käkar chips och ostbågar med pinnar när det spelas.

Käka jordnötter med pinnar.........


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tv-spelssnacks är att springa till mikron och värma tre Gorbys som man trycker i sig för att snabbt kunna återgå till spelandet utan nån hunger som stör. 10 minuter så är åtminstone ett femtimmarsblock kirrat, så slipper man hålla på och smådutta och flotta ner.

Medlem
Skrivet av ELF:

Käka jordnötter med pinnar.........

Alltid käkat chilidragerade jordnötter med sked när jag sitter framför datorn.

Ambassadör
Xbox

Haha. Jag äter ostbågar med gaffel! Oslagbart smidigt. En kompis visade mig det tricket och det var lite av ett halleluja-moment


signatur

Jump in.

1
Skriv svar